{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Imorgen :D {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens smiley

Imorgen henter min kæreste og jeg et nyt familie medlem smiley en Kleiner Münsterländer på 5 år smiley

Jeg vil gerne høre jer om hvad jeg skal sikre mig at der står i kontrakten smiley ?

Kan man skifte hundens navn altså lære hunden at lystre efter et nyt navn når den er 5 år gammel smiley ?

Mvh.

Henrik

På for hånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Imorgen :D
  • #1   27. aug 2010 Jeg købte min da han var 3 år og han har beholdt navnet, selvom jeg aldrig selv ville opkalde en hund efter det ;o)

Jeg synes ikke man skal ændre navnet på en "gammel" hund. Den skal jo i forvejen vænne sig til meget, når den nu også skifter hjem og ejere

• #2   27. aug 2010 Du kan sagtens give hunden et nyt navn.

Selve navnet er jo blot en kommando for hunden og intet den forbinder med noget personligt.

Det kræver bare at du træner det nye navn som en kommando der skal udøve.

Jeg har lige skiftet Bertils navn , nu er han godt nok kun hvalp , men der gik under et døgn så havde han glemt han hed Basse først

• #3   27. aug 2010 Okay tak for jeres svar smiley

Kan jo prøve og se om han lystre med tiden på et nyt navn smiley

Vores plan er at vi henter ham imorgen middag og når vi kommer hjem så tager min kæreste Naima ( min lille tæve ) med hen til et neutralt sted og jeg holder vores nye familiemedlem i snor samme sted så de mødes på et neutralt sted smiley

Andre gode ideer smiley ?

• #4   28. aug 2010 Hvis I har mulighed for at lade dem mødes uden snor, er dette klart at foretrække!!

• #5   28. aug 2010 Maj.Britt H:

Det har vi kun i haven :s og det dur vel ikke eller tager jeg fejl smiley ?

• #7   28. aug 2010 Helt almindelig hundetosset:

Tusind tak smiley vi glæder os rigtig meget vi kør faktisk nu smiley

Vi lader dem møde hinanden på et græs areal hvor Naima ikke plejer at komme så det er et helt neutralt sted så Naima ikke har den følelse af at hun ejer stedet smiley

Ang. navn så tror jeg vi prøver at give hunden et nyt navn smiley

• #8   28. aug 2010 jeg fik nessa da hun var 2 1/2år og beholdte hendes navn smiley fordi jeg rigtig godt kan lide det men tror bestemt godt man kan lære ham et nyt navn smiley

• #9   28. aug 2010 Tak for jeres beskeder smiley

Vi kørte op og hentede ham her i middags og han var utrolig glad da vi kom og han ville lege med os hvilket var super smiley

Desværre ser det ud til at han ikke er plejet ham da vi syns han er utrolig tynd, så han fik rugbrød med leverpostej da vi var hjemme ved mine forældre og han havde næsten spist det hel før skålen ramte jorden smiley

Han skulle være trænet med militær træning men burde han ikke kunne gå pænt i snor så smiley ?

Han kan sit pt af hvad vi har set smiley

Mødet med min lille tæve startede ikke optimalt men det går fremad smiley hvilket er mega glædeligt smiley nu sidder de da ved siden af hinanden uden at hun brokker sig smiley

Ville i irettesætte Naima hvis hun knurre eller snapper :s ? eller skal vi se tiden an og lade dem selv ordne det smiley ?

Hanhunden er overhovedet ikke frembrusende smiley

• #11   28. aug 2010 Helt almindelig hundetosset:

Okay smiley

Naima er begyndt og gå hen til ham og det går fremad, faktisk rigtig meget smiley

Han er faldet godt til ro, han slapper helt af smiley man skulle tro at han havde boet her siden han blev født smiley

Okay havde nok en anden forventning med hensyn til træningen da det jeg har set fra de typer træninger så havde de snor på og gik rigtig flot men vi kan sætte vores præg på ham hvilket jo også er dejligt smiley

han er så tynd at man kan se knoglerne ved hofterne, hovedet osv. :s

• #12   28. aug 2010 Hans pels er også utrolig tynd ved ryggen og siderne :s og hvis jeg kigger på andre Kleiner Münsterländer herinde på hg så ser deres pels meget sundere ud og ikke nær så tynd som ham vi har købt :s

• #14   28. aug 2010 Det har han ikke smiley

Syns bare han mangler noget pels nogle steder på kroppen og jeg har kigget om der er noget galt med huden men ser det ikke ud til smiley han er glad og rolig så ingen problemer med det heldigvis smiley

• #15   28. aug 2010 Det har han ikke smiley

Syns bare han mangler noget pels nogle steder på kroppen og jeg har kigget om der er noget galt med huden men ser det ikke ud til smiley han er glad og rolig så ingen problemer med det heldigvis smiley

Kommentér på:
Imorgen :D

Annonce