{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.494 visninger | Oprettet:

vil have hunden tilbage {{forumTopicSubject}}

Hej hundegalleri..
skriver i min frustration over min mor og søsters situation.

Jeg er lige flyttet og taget min cocker figo med. Min mor og søster leder derfor efter en hund og finder en herinde. Vi hentede hende i mandags, min søster havde fødselsdag igår og fik alt til hende i gave - snor - halsbånd - navneskilt - hundepude - legetøj - godbider osv.

Pigen vi hentede hunden ved skulle af med hende da de ikke måtte have hende. Men idag har moren så ringet og meddelt at de vil have hende tilbage, min søster er helt knust og ringede til hende og sagde at hun synes ikke de bare kunne tage hende tilbage - hun er allerede faldet virkelig godt til og er min søsters nye bedste ven hun er 17 år. Vi aner ikke hvordan vi skal forholde os, også fordi de havde selv truffet valget med de ville af med hende, så har svært ved og se hvordan man kan fortryde og især når man ikke må have hunden der hvor man bor. Vi bor i hus med have hvor hun kan komme ud og ind hele tiden plus vi går lange ture hver dag, det andet sted er en lejlighed og måske ikke oplagt til et border collie krydsning. Vi ønsker selvfølgelig en fredelig løsning men hvad gør man i sådan en situation?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil have hunden tilbage
Kommentér på:
vil have hunden tilbage

Annonce