1.443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvorfor lyver DU??? Hvorfor lyver DU???

Jeg kan virkelig virkelig komme op i det røde felt over dem der prøver at lyve om deres race og svindle en hund ind på hg.
Synes det er en uforskammet frækhed at tage sådan pis på hg og brugerne herinde og hvor er det bare fustrerende at se disse tilfælde :((

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor lyver DU???
  • #1   25. aug 2010 Hvad nu ?
    Evt. pb

• #3   25. aug 2010 Den er slettet nu, men en hund blev oprettet som staff bull og det var den langt fra. Ejeren løj om racen og ville endda lave hvalpe på den og self ikke mundkurv.

• #6   25. aug 2010 Nåh ja- den hund så jeg godt. Jeg afviste den også.

• #7   25. aug 2010 Og nu er der endnu en på vej ind - broholmer blanding - aha

• #8   25. aug 2010 nu ved jeg godt at min ikke høre under muskelhundene (nærmest meget langt fra) smiley
    Men jeg forstår ikke folk skriver dsg hvalpe, og længere nede i annoncen er det fox terrier ....
    altså så svært er det heller ikke at se forskel, og det jo 2 meget forskellige racer ......
    er en fox terrier mere værd, siden man gider lyve om det ??

• #9   25. aug 2010 Godt spørgsmål Betina.
    Der sku træls med det bytteri

• #10   25. aug 2010 Det er altså ikke noget der kan pisse mig af... Der har jeg altså bedre ting at bruge min energi på.

• #11   25. aug 2010 Camilse Måske kan det pisse dig af, hvis du har lagt mange års (30)avls arbejde i dit opdræt og en anden race, Bruger dit arbejde til at sælge deres . For 30 år siden kaldte alle ejere af D/S deres hunde foxterrier, men nu hvor de er anderkendt, så er de glade for deres race(kan jeg godt forstå) og kalder dem D/S, MEN nu er det de tavleløse ,der kalder sig Gårdhunde eller foxterrier efter godtbefingelse og hvor der er mest salg!!! og mange gange er de overhovedet ikke nogle af racerne men blandinger af flere!!! det går nok mest ud over D/S nu. Se det kan pisse mig af og ikke mangel på tid!!!

• #12   25. aug 2010 Jema:

helt ærligt, hvis et sted i cyberspace ødelægger alt det arbejde, så er arbejdet ikke gjort godt nok.

Og jeg mener stadig ikke at det er værd at bruge hverken tid eller energi på.

• #15   25. aug 2010 Maj-brit:

jeg vælger af al høflighed at svare. Tænk hvis jeg skulle bidrage til andres negative følelser hvis jeg ikke gjorde.

Og hvad andre foretager sig herinde er altså ikke noget jeg gider at gå op i.

• #16   25. aug 2010 Camilse- det må jo være mig du svarer, og så høflig behøver du ikke at være!!! Ordsprog: frænde frænde værst

• #17   25. aug 2010 hello til alle ja det er ærgeligt for alle os der virkelig har en boxer/lab blanding at folk begynder at få deres oprettet i denne gruppe lur min hund så ved i sikker hvordan den ser ud til næste gang og jeg er enige med alle vi skal selvfølgelig stå ved hvad vores hunde er for de gør det bare mere svært at være en muskelhundeejer end det er i forvejen og vil lige tilføje at jeg selv har haft en men hun døde desværre lækker hund som jeg forbud eller ej var stolt af ss

Kommentér på:
Hvorfor lyver DU???

Annonce