{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

nysgerrig ang ny hundelov {{forumTopicSubject}}

jeg vil starte med at sige at jeg bestemt ikke er for den nye lov..
men jeg har det sådan at alt for dyrene..
hvis jeg vil det bedste for min hund og ikke vil miste den. så ville jeg da gøre alt for at den blev her og kæmpe med den dumme kurv...

nå men jeg har lige et par spørgsmål..
håber i vil svare stille og roligt uden alt for stor debat omkring dem..

1. jeg har en liste over hvilke hunde er er gjordt ulovlige. men jeg ved at et eller andet sted "på nettet self) var der billerde af dem. for jeg ved ski ikke helt hvordan de alle sammen ser ud..
kun dem de virkelige altid har kaldt for "kamphunde"

2. hvor mange ser i med kurv på..
jeg har set 2 siden loven er trådt i kræft. og jeg bor et sted med mange hunde af disse racer..
jeg må sige at jeg syntes de fleste hunde er dejligt. og de hunde jeg er blevet bidt af i mit nu 30 årige "gamle2 liv har faktisk været helt alm labrador hunde..
og en hyrdehund som barn.

3. ang flytning af ulovlig race..
min nabo har "passet" sådan en dejlig armstaf dame på 12 år hun er så dejlig og jeg høre intet til hende overhoved..
er faktisk i tvivl om de stadig har hende der inde.
men hun er flyttet efter loven er gået i kræft fordi vi ikke må ha mere end 1 husdyr her ude. blev hun smidt ud over hos min nabos venner. og hvad stiller man så op. man lader hende jo self passe..

men hvor langt skal man gå for at få sin elskede blive passet hos sin veninde..
hvornår bliver det betraktet som at hun er flyttet??

jeg har ikke i sinde at melde dem.. selv om det er imod den nye lov..

som i jo selv skriver på mange af de andre indlæg så er de blå bedøvende lige glade aligevel..

håber at jeg kan få nogle stille og rolige svar..

på forhånd mange tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nysgerrig ang ny hundelov
  • #2   23. aug 2010 oki..
    ja det mente jeg også at det var sådan.. men hvad filan skal man gøre. jeg håber jo self at hun kan få lov at leve sine sidste par år i en familie...

• #4   23. aug 2010 jeg ser hende ikke så tit.. men hunhar da snor på..
    men igen der er heller ingen der kan bevise hvornår hun er "flyttet" ind..
    jeg vil bare ikke være uvenner med min nabo som jeg skal dele hæk med... og ukrudt for den sags skyld;-) er enlig mor så skal ikke ha gjordt mig uvenner med nogen hvis du forstår..

Kommentér på:
nysgerrig ang ny hundelov

Annonce