{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

At finde en ordenlig mundkurv ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har ingen listehund, og min hund er ikke aggressiv, så jeg skal ikke have mundkurv til ham..

MEN..

Jeg interesserer mig for hundeudstyr, og for hundeudstyr af god kvalitet =)

Jeg har så min lokale udstyrspucher, der velvilligt lader mig kigge i deres kataloger, og gerne bestiller hjem specielt til mig.. En dejlig butik, dejlige mennesker =)

Vi har jo også et par listehunde her i byen, og min forretning får mundkurve hjem på bestilling..

Og sikke da noget SKRAMMEL at tilbyde folk!

Ikke et ondt ord om min forretning, det er de lalende idioter der producerer skidtet jeg mener!

Jeg har prøvet de forskellige på Kaoz - som for øvrigt uden nogen form for træning andet end kommandoen "Sid stille" har accepteret at moar afprøver mundkurve på ham, idag stoppede han endda selv snuden i *GG* - og øv hvor er det noget rigtig SKOD-udstyr!

Den første vi prøvede var den der ad plastic med plasticgitter.. Stive lort og alt alt for lille kurv til mulen.
Den vi prøvede idag var af læder, også selve kurven, men hold da op noget ubehageligt møg at smide på hunden.

Det var stift og formede sig på ingen måde efter hans hovedform, den sad bare og buglede og var stiv og skarp i kanterne..

Altså for pokker da!

Når man nu skal ud og have en mundkurv til hunden, et stykke udstyr der skal sidde tæt ind til hundens hoved - bør man så ikke gøre sig bare en lille smugle umage med at lave den i et materiale hunden ikke har gener af at have på???

Jeg ved der naturligvis findes bedre og mere hundevenlige mundkurve, men jeg kan da godt blive ret gal over, at producenterne laver sådan noget uholdbart bras der ikke KAN sidde ordentligt!

Min forretning har snart opgivet siger de, de har 10 forhandlere, men ingen ser ud til at have en mundkurv der faktisk er af en kvalitet så de nærmest kan tillade sig at sælge dem..

Jeg har heldigvis ikke brug for en, men havde jeg ville det sgu da være et stort arbejde at finde en der var VÆRDIG at sidde på hunden. Han siger intet til at have den på, hvor ubehagelig den end måtte være, men jeg holder sgu for meget af køteren til at udsætte ham for noget så dårligt-siddende i sådan et grimt ig stift materiale..

Lorteproducenter der ikke tænker på hunden, men bare laver noget for at gøre det =(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At finde en ordenlig mundkurv !
Kommentér på:
At finde en ordenlig mundkurv !

Annonce