{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

Badedyr billigt til salg!! {{forumTopicSubject}}

Min "kære" mand har pålagt mig at sætte min skønne badenymfe Lotus til salg:-(

Han var ude med tøserne i eftermiddag. Lotus i flexiline, for der er MASSER af vand i bækken. Han føler sig glad idag (manden) så han vælger at tøserne skal have lov at bade i bækken. Lotus dog i flexiline for ellers kan vi jo ikke få hende op igen.

Han går ned af skrænten til bækken og tøserne hopper glade i vandet. Kaido er løs. Ingen problemer med hende.

Lotus var i flexiline.................. Læg mærke til ordet "VAR", for hun er næppe kommet ned i vandet før hun får vristet sig fri af halsbåndet.............

FUCK!!!

Nu kommer så "det sjove".......... For min "kære" mand måtte vente 1½ time på badenymfen........... Før han (sikkert med MEGET vrede) endte med selv at gå ned i bækken med al tøjet på og hente hende.......

Så nu mener han at vi skal finde nogle købere med oceaner af tid og lyst til at vente i timevis, når hun får lov at bade.

PS: Jeg vil råde køber til ALTID at have ekstra tøj med på lufteture, for man aner aldrig hvornår nymfen får fært af vand:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
  • Samle skabe mm 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Badedyr billigt til salg!!
  • #1   18. aug 2010 Jamen det lyder da dejligt =)

Sikke da en masse kvalitetstid manden har haft med labbe-pigerne idag =D

• #2   18. aug 2010 Nina:

*Sikke da en masse kvalitetstid manden har haft med labbe-pigerne idag *

Hvis jeg siger det til ham, så tror jeg at han slår mig ihjel..........*GGGGGG*

• #3   18. aug 2010 R O L L O:

Det er sjovt nok at have hunde, som elsker vand,,,,,,,,,,,, Men knap så sjovt med hunde som ikke vil op ad vandet igen:-(

• #4   18. aug 2010 Charlotte:

NEJ, gu har jeg ej!!!

Et par gange når JEG har stået i 1 time og ventet på hende, har jeg ringet til opdrætter og klaget over det "lort" hun har solgt mig............ Så siger hun bare koldt at der er kun 2 års garanti..........*GGGGGGGGGG*

PS: Opdrætter er min veninde igennem snart 40 år..........*GGGG*

• #5   18. aug 2010 Helt seriøst .. har i trænet det med hende? Eller har i bare ladet stå til og gået hjem når hun endelig indfandt sig?

Kaoz var også en bandit med det vand da jeg fik ham, men jeg trænede ham fra det, og nu går han ikke i vandet uden at få lov, og kommer når der bliver kaldt..

Det ville drive mig til den bitre ende af vanviddet hvis jeg havde en hund der nægtede at komme *GG*

• #6   18. aug 2010 Nina:

Vi har virkelig forsøgt at træne:(

Lotus er super lydig normalt......... Når vi laver rally er trænerne HELT sikre på at hun må have gået til masser af lydighed. Men det har hun ikke. Hun ER generelt meget lydig.

Men når der er vand, går forstanden ud. Hun hører ganske simpelt ikke noget. Hun ser ikke noget, Hun mærker ikke noget. Man kan slet ikke komme i kontakt med hende.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Og jeg har dog haft retrievere (vandglade) i 30 år........ ALDRIG en som Lotus!!

Og hun plasker og gør og har det herligt............ Så graver hun sten op fra bunden, som hun smider hen på bredden (selvfølgelig kommer hun ikke op og det er altid på den modsatte bred af hvor vi er). Så finder hun pinde i vandet og så leger hun med dem i ½ times tid:-(

Vi kan lokke med hvad som helst.......... Hun registrerer os ganske enkelt ikke.

Vi har forsøgt at gå fra hende (hvor hun normalt ville komme løbende hen til os, hvis der ikke er vand) men hun registrerer slet ikke at vi går eller at vi er væk.

Hun lever HELT i sin egen verden, når hun er i vandet.

• #7   18. aug 2010 *Usynlig*

Ja, selvom jeg er hamrende træt af at vi ikke kan gå på stranden eller gå tur i nærheden af vand, så elsker jeg jo de "møgtøser"...... Og meget kan man sige om dem men kedelige er de squtte.........*GGGGGGGG*

• #8   18. aug 2010 Jeg ville ... selvom jeg altså ikke lige har 30 års erfaring ; ) .. tage kun hende med til åen.

Hun skal ikke bade, i skal bare sidde ved åen og være rolige. Når hun kan være rolig der (efter 4 års insentiv træning) tager du lydighedstræning med til vandet.

Når lydigheden bare er der, kontakten og en vand-afslappet hund - så lader du hende gå på plads i vandkanten (jeg trænede det ved stranden).

Og når det bare er great, så hedder det sele og sporline, og selvom hun skal trækkes ind, så bliver der leget og tosset på bedste hundemaner..

Og når hun er blevet en dygtig og lydig vandhund, så sender du mig en flaske Baileys og kalder mig klog tak =D

• #9   18. aug 2010 Nina:

Hvor er du sød.......... HVIS det nogensinde lykkes, skal du få verdens største flaske Bailey......

Jeg er bare bange for at Lotus har hevet mig i vandet og druknet mig inden..........*GGGGGGGGGG*

Vi HAR prøvet ro på post ved vand. Vi HAR prøvet bare at sidde og hygge ved vandet. Efter en time eller to falder hun til ro.......... Men uanset hvor mange gange vi forsøger, så starter vi fra 0 hver gang igen.

Jeg tror bare at vi må acceptere at hun er sådan:-( At hun er skøn og herlig og verdens bedste storesøster for Kaido, men at hun ALDRIG vil være i stand til at styre sig i vandet:-)

• #10   18. aug 2010 jooooooo hun vil så... Lad mig nu beholde min drøm om at du sender en flaske Baileys ; )

• #11   18. aug 2010 Haha hvor er hun fantastisk.. hun har personlighed, og det er sikkert en hævn for at hun ikke længere må bade i haven ;)*GG*

• #12   18. aug 2010 Maria:

Jeg tror også at hun straffer os...........Men på den anden side, så har hun ALTID straffet os, når der er vand i næheden..........*GGGGGGG*

Nina:

Du får lov at blive i troen og håbet........*GGGG*

• #13   18. aug 2010 Yeah =D

• #14   18. aug 2010 Mette.. Send hende ned til mig.. GG.. Så skal den lille nymfe,få det lært smiley

• #15   18. aug 2010 Ejjj, og jeg ville bare så gerne have en hund der ville bade..... Min vil ikke engang ud i regnvejr smiley

LOOOL, god historie - godt skrevet!

• #16   18. aug 2010 Mette har du aldrig tænkt på at med det navn tror hun jo hun skal suge alt vand til sig.

• #17   19. aug 2010 Sælg hende til en fisker...........så kan hun svømme efter fiskerkutteren.

• #18   19. aug 2010 Gode forslag............*GGGGGGGG*

Jeg lufter dem lige for min mand........ Dog TROR jeg at han har skiftet mening idag............*GGGGGG* Hun lå i alle tilfælde oppe hos ham iaftes......*GGGG*

Jeg gik med dem til morgen.......... Tog dem begge i flexiliner...... Lotus stillede sig bare og kiggede på bækken...... "Ååhh, moaaaar....... MÅ jeg ikke nok komme i? Jeg skal nok opføre mig pænt HELE ugen, hvis jeg bare får lov? Bare idag? Bare lige nu? Kom nu mooar"

Men den onde moar gik en stor bue udenom bækken og TVANG nymfen helt ud på marken istedet!!!!

Så nu er jeg lagt på is..........*GGGGGGGG*

Kommentér på:
Badedyr billigt til salg!!

Annonce