{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seler giver muskler ?
  • #1   28. apr 2006 kun hvis den trækker nogt... sele gør det nemre a styre hunden for di den ikke trækker med hele kroppen i modsætning til halsbånd :O)

• #2   28. apr 2006 Christina. Det må da være omvendt ??

Min bruger nu da hele kroppen i en sele, hvorimod han kun bruger halsen i et halsbånd.

• #3   28. apr 2006 Ulla : det er lettere at håndtere end hund i sele end i halsbånd smiley den bruger godt nok hele kroppen ( både i halsbånd og sele) men fordi selen sidder som den gør, har du bedre fast i "bæstet" og er derfor lettere at håndtere *ss*

Kenneth : har hørt det samme men ved ikke om det har noget på sig.. hunden skal jo trække en del for at kunne arbejde med musklerne.. altså jeg får heller ikke mere kondi af at sidde på en kondicykel hvis jeg ikke cylker *ggg*

• #4   28. apr 2006 Selen er bedre for en hund der har tendens til at trække da den ikke overbelaster sin nakke på samme måde som et halsbånd... hunden bruger ved begge ting hele sin krop når den trækker men ved halsbånd er det mest nakken der bliver brugt hvor det ved sele er brystpartiet.

Kommentér på:
seler giver muskler ?

Annonce