898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

hd pris hd pris

jeg vil gerne ha fundet ud af om lucky har ondt i de hofter eller hvad han har , men hvordan foregår det ? lucky kan ikke lide dyrlæger og synes det synd hvis han skal sidde i et bur ovs , men det jo så bare ærgeligt, for svaret skal jeg ha . . har de ondt bag efter eller ? og hvad gør man evt hvis de har ringe hofter ? ... jeg må helst ikke tørrer han bagpoter og skal bestemt heller ikke hjælpe ham op i sengen med en hestesko og han holder godt øje hvis jeg klør ham på numsen , men han leger ovs og virker ikke til at ha ondt ,men de snyder jo , han har aldrig haltet eller noget , men han svinger en del med numsen .

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hd pris
  • #1   9. aug 2010 tegn på hd er svinger i numsen, harehop, dårlig til at sitte og komme op.læg evt. mærke til om han bruger alle sine krafter med forpartiet i stedet for hele kroppen.. ved dyrlægen bedøver de ham højst sandsynligt hvor de så scanner hans hofter og de skulle ikke ha ondt bagefter.og kommer ikkei bur eller noget..

• #3   9. aug 2010 Tror de fleste dyrlæger bedøver inden de tager billederne. Så bliver hunden fotograferet og skal det ikke sendes ind til en klub, kan dyrlægen give dig svaret stort set med det samme.

Så får hunden lige nogen tid til at vågne op og komme til sig selv, og så kan den komme hjem

• #4   9. aug 2010 Jeg har givet 1400,- alt incl sidste år + registrerings afgift til DKK

• #5   9. aug 2010 jeg giv ca 2500 kr for 1 hd billede og albur billeder på 2 hunde og vac og det er ca 2 mdr siden

• #6   9. aug 2010 Anne

Kun HD
    Hørte mig lidt omkring og de fleste tog over 2000.- for samme

• #7   9. aug 2010 Jeg har lige givet 1600 kr for tjek af lænd og hofter, i forbindelse med et kiropraktorforløb.

Da Mickey kan være usikker, var jeg med, da han blev bedøvet og var med ham helt inde i røngten rummet, hvor jeg så blev sendt ud og ventede en 10 min, så kom jeg ind igen, mens han vågnede op. Det hele tog en time og så var vi ude igen.

• #8   9. aug 2010 Kan forresten fortælle at Mickey går skævt med hoften og derfor var mistanken der. Han har så mild HD / C-Hofter

Kommentér på:
hd pris

Annonce