{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

hjælp.. kan hun være gravid?? {{forumTopicSubject}}

min tæve fra september 09. er begyndt at få mælk i patterne :(.har siddet og læst en masse på nettet men kan ikke finde ud af hvornår de kan blive med hvalpe.

hun var i løbetid der ved den 1 juni ca. som var første gang det varede ca 2 uger.

der var hun ikke i nærheden af nogen hanhunde kun en som var kastreret.

den 17 juli var hun så med oppe ved en ven hvor deres han hun prøvede at komme på hende men hun blev self sur også fjernede jeg hende.

men mit spørgsmål er så kan hun være blevet gravid den dag ved vennen? kan jo være jeg ikke lige har lagt mærke til det?

håber nogen kan hjælpe en fortvivlt hunde ejer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp.. kan hun være gravid??
  • #1   8. aug 2010 hun kan også bare være falsk drægtig. det er ikke til at sige.

• #2   8. aug 2010 Mon ikke hun er falsk drægtig.

• #4   8. aug 2010 hvis den var i løbetid 1 juni, er den jo ikke stadig i løb 17 juli

• #5   8. aug 2010 En tæve er stadig i løb selvom hun er hold op med at bløde..
    de ca. i løb en måned.

det jo svært at vide.
    Vis hannen og tæven har været alene er der mulighed for hun er blevet drægtig ja.
    det kan også være hun 'bare' er falsk drægtig.

Jeg syntes du skulle tage til dyrelægen med hende
    og finde ud af det.

• #6   8. aug 2010 "Plejer" man ikke at sige "fra 9 dagen til og med 12 dagen" efter mens start er der mulighed for at parre en tæve, sådan var det dengang med min rottweiler når hun var i mens.....

• #7   8. aug 2010 hvis hun var i løbetis i juni er hun ikke drægtigt når hun halvanden mdr efter hat været hos en hanhund. en løbetid er 3 uger og de er højløbske i den midterst. hun er nok falsk drægtig

• #8   8. aug 2010 Tæver kan blive drægtige under hele deres løbetid, og op til 10 dage efter stoppet blødning, der er ikke nogen "sikre dage" eller bestemte tidsrum som sådan.
    Skal ens tæve ikke ha hvalpe, må man holder den væk fra hanner i Mindst 1måned fra den dag den begynder at bløde.

Jeg vil også tro at den er falsk drægtig, men et besøg hos dr.dyr ville nok være sikrest så du ikke pludeligt står med en tæve der er ved at føde.
    Det er ikke muligt for os at sige om hun er eller ikke er drægtig, bl.a. pga. det lange tidsrum "1juni-17Juli", så ned og besøge dr.dyr.

• #9   8. aug 2010 den skal også til dyrlæge i morgen :).

men andre folks viden er altid godt.

nej self har jeg ikke taget den med da hun var i løbe tid :).
    men de skal jo hænge sammen før der kommer hvalpe? er det ikke rigtigt eller er jeg helt forkert på den.

• #10   8. aug 2010 Man kan sige det på den måde, at HVIS de hænger sammen så kommer der helt sikkert hvalpe, jeg har ihvertfald aldrig haft een der ikke blev drægtig når de havde hængt sammen,
    2 af graviditeterne skete først 8-10 dage efter deres løb burde ha været slut, så jeg passer Ekstremt meget på mine nuværende piger for de ikke skal "lave numre" når vier ude i nattens mulm og mørke ;o)

Kommentér på:
hjælp.. kan hun være gravid??

Annonce