Første gang i vandet :) {{forumTopicSubject}}
Vi tog Milo med til vandet her til aften, hvor han for første gang var i vandet.
Dvs han bed mest i bølgerne
Det gjorde min tidligere hund også egentlig.
Saltvand er vel ikke sååå godt, og der gik da også kun 10 min efter vi kom op til bilen, så sked han stråler.
Stakkels lille mand.
Men han er glad og frisk, og ville egentlig bare gerne tilbage i vandet.
Han svømmede også dernede, og vi var så stolte af ham (og moren var self. ikke helt tryg ved det, for tænk hvis han druknede haha), og vi lød da også som 2 kegler da vi roste ham
Nå, men vi vil jo gerne tage ham mere med til vandet, for han kunne virkelig godt lide det.
Men kan vi træne ham til ikke at bide i bølgerne? Jeg syntes da det er synd han skal have så dårlig mave hver gang.
Og jeg ved godt det med algerne, men det lignede bare alm. havvand ved en alm. sandbadestrand, så dem var der vist ingen af
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 479
Ved ikk rigtig om det kan trænes væk, hmm....
men du kunne måske lade vær me at lade ham gå ud alt for dybt ?? men bare lade ham plaske rundt i vandkanten ?
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Han får ikke lov til at komme ret langt ud, for jeg er bange for han drukner Og jeg er lige bag ham, just in case
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Men hun har fuld kontrol over lukkemusklen og så snart tarmen er tom vender hendes aff. tilbage til normal så er ikke bekymret over dette.
Når hun bader i ferskvand er der ikke samme problem. Så det må være salten der virker osmotisk i så høj grad at det giver eksplosiv diarré ...
Første gang i vandet :)