{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

NYT HJEM SØGES TIL MIN CAVALIER. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer søde mennesker .. :hjerte:

Jeg er kommet i din situation at jeg skal flytte på kollegie og er derfor desværre nødsaget til at finde et nyt hjem min min dejlige Cavalier Noah på 1,5 år.

Jeg søger en familie der meget gerne må have have og hus, andre cavalier ville helt sikkert også være et plus, jeg vil meget gerne lære familien bedre at kende inden Noah permanent skal flytte ind, da jeg vil være sikker på at han får det godt, pris kan vi altid snakke om, det vigtigeste for mig er at jeg ved han får det dejligt og at det er en permanent kommende familie.



Noah er en EKSTREM trofast, kærlig, legesyg, selvstændig hund med et stort hjerte, han elsker at slappe af, leg i haven og hyggen med familien, han knytter sig utroligt meget til sin familie og er meget loyal.
Han elsker gå ture og udfordringer og giver mig personligt så meget glæde i min hverdag, han hverken gøer eller strinter indenfor, han er godt opdraget og en meget rolig hund med et perfekt sind.
I må meget gerne have en have da Noah elsker leg, og gå ture er også dejligt syntes han, det er med blødende hjerte og mange tåre at jeg må tage dette valg, men da jeg syntes det er mere værdigt for Noah at komme et sted hen hvor der er mere tid og overskud føler jeg mig nødsaget til at gøre dette.
Kan kan kontaktes på e-mail : cmrbmulle@hotmail.com
eller tlf : 26123443 ..

Jeg håber at i vil hjælpe og jeg garantere at i får megen glæde af min skønne hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NYT HJEM SØGES TIL MIN CAVALIER.
Kommentér på:
NYT HJEM SØGES TIL MIN CAVALIER.

Annonce