{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

buller er syg :( {{forumTopicSubject}}

buller havede dårlig mave igår og idag da jeg står op er der tis og lort på gulvet, og en hund der virker meget nedtrygt, får gjorte rent og luftet ham, men han er slet ikke sig selv, går stille og trækker ikke som han plejer lige når vi er kommet ud, går bare stille rundt og snuser lidt, vi kommer ned til den mark hvor han får lov at løbe rundt, slipper ham og han løber måske 20 meter og så lægger han sig, bestemmer mig så at gå hjem med ham.

på vej hjem møde vi en vi kender men heller ikke der reagere buller som han plejer, han plejer næremst at vælte folk når de ville snakke, men nu bevæger han knap halen smiley

kommer hjem ringer til dyre lægen der siger jeg skal prøve at faste ham idag og så skåne kost fra imorgen af, hvilket jeg så vil prøve nu. men håber godt nok snart min dejlig glade hun kommer igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  buller er syg :(
  • #1   6. aug 2010 puha. lyder ikke rart

• #2   6. aug 2010 trine: er det heller ikke, satte mig osse lige ned til ham på gulvet, og ville snakke med ham, og se om jeg evt. kunne få lokke ham til at lege lidt, lege gad han ikke og da han kome hen til mig satte han sig bare smiley

• #3   6. aug 2010 Får han drukket noget? Ellers ville jeg nok insistere på, at dyrlægen ligge kiggede på ham. Lyder da ikke så godt, når han ligefrem er helt ved siden af sig selv. God bedring med ham

• #4   6. aug 2010 har du zoolac? Det plejer at virke rigtig godt på min hund

• #5   6. aug 2010 han drak igår, men har ikke lige set ham drikke idag, men holder øje med ham, skulle have været til fest iaften men har meldt afbud så jeg kan holde øje med buller.

Trine:zoolac. hvor får man fat i det?

• #6   6. aug 2010 Hm, ved dyrlægen, du talte med, at han måske ikke har drukket i dag?

• #7   6. aug 2010 Tumle: På apoteket. Den genopretter hundens tarmflora jeg bruger det altid når mine har dårlig mave.

• #8   6. aug 2010 Afsted, afsted til dyrlægen. Ved godt at du allerede har talt med din dyrlæge, men når hunden er så trist og dårlig, skal du ikke vente til i morgen. Ja, hunde kan få dårlig mave og så er det fint at faste hunde og evt give Zoolac eller ligende, men hvis hunden samtidig er trist i flere timer og ikke drikker noget, er det mere end bare en omgang maveonde.

• #9   6. aug 2010 Har du tjekket hundens slimhinder? Kig på det lyserøde i din hunds øjne er det blegt? Tryk på hans tandkød i 5 sek når du har gjort det vil der være en hvid plet den skal gerne blive normal farve igen efter få sek. tager det mere end et par sek. kan det være tegn på dehydrering. Træk ud i huden på siden af hunden ved noge af de sidste ribben falder huden ikke ned igen efter få sek. er det også tegn på dehydrering. Men synes som de andre siger at du skulle tage til dyrlæge alligevel

• #10   6. aug 2010 buller er vågnet en smule op igen efter at have sovet faktisk hele tiden og er kommet med hans tov en enkel gang til noget træk leg, har sendt min far ud efter noget zoolac, og har prøvet det med tand kødet og og med at rykke i huden og tandkødet blir normal farvet med det samme, og huden ryger osse til bage med det samme, men har ikke set ham drikke endnu desværre og har haft fat i dyrelægen igen og aftalte at give ham til iaften hvis han ikke er begyndt at drikke inden tager jeg ind med ham, men var sku rart at se ham komme med sit træktov smiley kommer lige med en opdatering senere.

nogen der kender en måde at give ham væske på? evt is terninger, hans elsker dem nemlig men ved ikke om det er godt for mavenn?

• #11   6. aug 2010 lis: prøver jeg lige, men vil lige ud og lufte ham nu, håber han er tørsdig når han kommer tilbage da det er ekstremt varmt uden for,

• #12   6. aug 2010 Isterninger er nok ikke det bedste mod en dårlig mave. Prøv at bland lidt leverpostej i noget vand så kan det være han får noget vand ned

• #13   6. aug 2010 trine: det vel ikke en god idé når han skal faste osse? men smutter ud med buller nu håber det hjælper lidt smiley

• #14   6. aug 2010 Sådan var Nala også en dag, for at få vand i hende "hånd"vandede jeg hende. Jeg startede bare med at fugte hendes næse og mund, derefter tog jeg vand op i mine samlede hænder og fik så lidt i hende på den måde. At hun så fik lidt gang i det gjorde at hun selv drak af skålen bagefter.

• #15   6. aug 2010 Tumle: nej men vil mene det vigtigere han får væske lige nu. Og tror ikke en lille klat vil skade. Men prøv at få vand i ham på andre måder først

• #16   6. aug 2010 så er vi kommet til bage og han drak lidt væske af min hånd og han var en smule mere vågen på gå turen, men hvis han stadig ikke har drukket af sig selv iaften så får jeg fat i dyrelægen

• #17   6. aug 2010 Tumle: okay god bedring til buller

Kommentér på:
buller er syg :(

Annonce