{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

om at blande sig i andres hundehold... {{forumTopicSubject}}

nu så jeg lige Michelles historie om den sure mand, og det fik mig til at tænke......
og det skal lige siges at jeg INTET har imod at din hund trækker en lille vogn Michelle....

-hvis i møder en person med en hund, der feks. meget tydeligt har smerter ved at gå pga. HD.....
-eller en der på åben gade vapper sin hund en på skrinet....
-eller i ser et lille barn gå alene med en hund.....
- eller en der går med sin ALT for gamle hund, der burde ha fået fred for LÆNGE siden....
-osv. osv. osv.

siger i så noget??? eller lader i bare som ingenting og bider jer i tungen.....

Lykke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om at blande sig i andres hundehold...
  • #2   26. apr 2006 Doggy: Ja jeg bander over de skide cyklister og fodgængere der tror de kan krydse ud, hvor det passer dem *ggggg*

• #3   26. apr 2006 Hvis jeg mener at der er noget så spørger jeg pænt ind til det og prøver at få en dialog igang.
    Det kan da være at den alt for gamle hund skal aflives i morgen, den smertende hund er på vej til dyrlægen, den vappende hundeejer ikke ved hvilke alternativer han/hun har eller noget lignende.
    Det er så let at drage konklusioner, men det er langt mere konstruktivt at tale med folk. På den måde er de også mere lydhøre overfor råd.

• #4   26. apr 2006 Har kun sagt noget, når folk binder ders hund foran bodegaen ved os, og den så står der i 6-8 timer og gør og hyler. smiley

Jeg kommer ofte på bodegaen, af den grund *gggg*

• #5   26. apr 2006 jeg har en gang været nødtil offentligt at give basse en gang pryl da han hoppede op af en anden og bed efter et tørklæde... hvis nogen havde sagt noget til mig der var jeg blev stiktosset!!

• #6   26. apr 2006 og med pryl mener jeg en tur på siden og blev nevet, bare så folk ikke går helt amok nu smiley

• #7   26. apr 2006 Hvis folk SLÅR om det så er på hund, barn, kæreste osv. Jo så siger jeg sgu noget - de andre situationer har jeg ikke været ude for, så ved ikke hvordan jeg ville reagere.

• #9   26. apr 2006 Doggy: Det er godt, ellers skal du bare passe påhvis du ser mig komme, i mit lille lyn smiley *gggg*

• #10   26. apr 2006 hva med det frygtelige sommerfænomen, at folk efterlader deres hunde (og gudhjælpemig også børn) i deres biler for at handle ind.... gør i noget der???

Lykke

• #11   26. apr 2006 jeg har set en mand slå sin hund, jeg var for rystet til at sige eller gøre noget, og skyndte mig bare videre... det er vist det man kalder konfliktsky...

• #12   26. apr 2006 sommerfænomnet smiley der har jeg engang venter 30 min på at ejeren kom tilbage og så sagde jeg min mening!!!! hun blev bare super sur på mig og sagde at jeg skulle passe mine egne sager..

• #13   26. apr 2006 jeanette..

Har også engang set en TÆVE sin hund (jeg stod i mit vindue ) Jeg ryttede hele vinduskarmen og flåede vinduet op.. jeg råbte og skreg og han syntes at jeg var en hysterisk kælling - han truede med at jeg også kunne få tæsk. Det sagde jeg helt i orden til og hentede baseball battet - men så smuttede han. Var bange bagefter men glad for at jeg gjorde det :- )

• #14   26. apr 2006 Abby *Team Tal Pænt !!! *
    du er vist lidt af en bølle, jeg havde nok valgt at ringe til en ven smiley sådan er det når ens arme er lavet af spagetti :-s

• #15   26. apr 2006 engang så jeg en bil (eller rettere hørte jeg) med en lille Border collie hvalp i...hvor hvalpen hylede i den varme bil..... hurtigt fik jeg en stærk fyr til at trykke det ene vindue i bilen ned så jeg ku åbne døren (vinduet stod lidt åbent).... så der kom frisk luft ind til hvalpen..... efter ca. 15 min. kom der en dum gås gående med varer...og så kørte diskutionen højlydt.... for hun blev flov (som kom til udtryk i vrede)...og jeg fik en prop...sårn endte det med at jeg truede med at melde hende...og hun mumlede noget grimt til mig ...for derefter at køre.....
    ikke en sjov oplevelse...men mon ikke pigen ALDRIG efterlader sin hund sådan igen....

ser det bare alt for tit hver sommer...og ka ikke ha det....
    her ligger jeg selv i hele og halve timer og leder efter ordentlig skygge når jeg skal handle ind.....for så at se andre være nogle tumper... GRAAA

• #16   26. apr 2006 SÅDAN ABBY...det ka vi li !!!

Lykke

• #17   26. apr 2006 Kejser B.

Kan godt være en krasbørstig satan *GG*

• #18   26. apr 2006 jeg ikke bare siger men GØR noget hvis jeg ser en så meget som RØRE sin hund negativt.... men ellers tror jeg man skal passe på med at dømme for hurtigt... og kunne aldrig finde på at lade iris sidde i en varm bil... ville helt sikkert også stille mig og vente på ejeren..

• #19   26. apr 2006 Nicky J...jammen velbekomme..og det var da så lidt....
    og åhhh jeg har flere gange set for små børn gå rundt med en hund i snor.... og tænkt " sig mig er folk da total hjernedøde" tør slet ikke tænke på hvor galt det ville kunne gå....

min ex så engang en knægt stå og slå en hvalp....resulut sprang min ex (der er et ordentlig brød) over vejen.... tog fat i knægten`s øre (som en gammel skolelærer) og skældte ham hæder og ære ud....
    knægten fik sit livs chok (led ingen fysisk overlast) og undskyldte mange gange, og lovede ALDRIG at gøre det mere..... det har vi godt nok grinet meget af siden....

Lykke

Kommentér på:
om at blande sig i andres hundehold...

Annonce