{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Dejlig sommeroplevelse:-)) {{forumTopicSubject}}

Denne weekend havde vi pakket bilen med tasker til både os og vores to rottepiger. Gået bla. turer i skov og ved stranden, hvor så mange søde mennesker kommer hen og spørg om de må "snakke" med vores vuffer. Da de er de mest omgængelige og elsker alle får de selvfølgelig lov. Vi blir rost op i skyerne og får selvfølgelig en snak med mange om den nye hundelov. Mange sagde til os, at hvis bare alle gad have den respekt at ha hundene i snor og opdrage dem ville vi ikke have alle de problemer og hvor har de ret. Men også den glæde at komme med to stk. Rottweilere og få så meget ros. Det varmer helt dybt i hjertet. Håber mange andre må få samme oplevelse:-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig sommeroplevelse:-))
  • #1   1. aug 2010 Jeg kan kun glæde mig på jeres vegne. For år tilbage havde jeg også 2 rotter, men hver gang jeg kom på gaden med dem flygtede folk over på det andet fortov. Det skal lige siges at de var lige så rare som de var store, men folk var bange for dem.

• #2   1. aug 2010 Britta P.: Ja det er absolut et af problemerne, men heldigvis bor vi i et lille samfund og vores er elsket højt herude:-)) Det betyder rigtig meget, da de mennesker jo taler med andre der måske så kan ændre mening også:-))

Kommentér på:
Dejlig sommeroplevelse:-))

Annonce