{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Min 4årige datter gav mand med løs {{forumTopicSubject}}

hund ren besked!
Min svigermor havde min datter og hendes fætter med en tur i slotsparken, da der kommer en mand gående med en hund uden snor. Olivia spørger ham, hvorfor hunden ikke har snor på. Manden forklarer, at den skal have lov til at løbe lidt frit. Olivia kigger meget strengt på ham, og siger: Politiet kommer altså efter dig, hvis din hund ikke har snor på! Manden fik vidst lidt røde ører og skyndte sig væk.
Behøver jeg sige, at jeg er stolt af min lille tøs!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min 4årige datter gav mand med løs
  • #1   24. jul 2010 haha hvor sejt gået! Der er måske en lille tough girl gemt i hende. Ej det må jeg sku give hende smiley

• #2   24. jul 2010 Må jeg spørge hvorfor politiet kommer hvis den ikke har snor på? og ja din datter er dygtig at høre efter hvad de voksne fortæller hende smiley

• #4   24. jul 2010 He he - ja, hun er ikke helt tabt bag en vogn smiley

I parken ved Aalborg slot skal hunde have snor på.

Jeg tror hun har overhørt, at vi har talt om, at det er ulovligt at gå med Mille uden snor når vi er uden for matriklen.

Hun kommer ofte med guldkorn. Engang vores gamle bil var brændt sammen (igen igen) skulle hun hentes med taxa i børnehaven. Olivia siger til chaufføren: Jeg vil gerne høre noget musik. Han svarer: Gad vide, om vi har noget musik sådan en lille pige som dig kan li'. Hun svarer: Jeg kan godt li' sådan noget man kan headbange til!

Jeg er virkelig spændt på, hvad den lille trold bliver til som stor smiley

• #5   24. jul 2010 nej haha! Jeg sidder her og er ved at dø af grin! Hvor har hun dog hørt sådan noget hehe hun er en sej lille tøs! smiley

• #6   24. jul 2010 Jannie - Sikke en klog pige, jeg tager hatten af for at hun taler rent ud af posen.

• #7   25. jul 2010 he he dejlig lille pige.. ja man skal høre sandheden fra de små..

min søn brokker sig også over at folk ikke samler lort op, han siger de er nogle svin.. men sådan er vi ikek vel mor siger han så..
    kan godt lide når han nævner det, og jeg kan ikke lade være med at snakke lidt højt når det er, og give ham ret.. håber en dag nogen forstår det.. he he

• #8   25. jul 2010 Sådan unge dame! *GG*

• #9   25. jul 2010 Børn er bare det bedste !!! ( altså efter hunde selvfølgelig ;o))

• #10   25. jul 2010 Haha, ja de siger nogle sjove ting en gang i mellem. smiley

Et par stykker fra min lillesøster:

-"Mor dem som kører rundt med en cykel er det dem som har fået 2 klip i kørekortet?"
    -"?"
    -"Så de kan gå hjem hvis de får det sidste klip og ikke må køre bil mere!"

Hun havde lige hørt om et pizzaria som havde fået en sur smiley.
    "Hvordan kan man egentlig få en sur SMILEy?"

• #12   25. jul 2010 Ja børn kan være ret ærlige. Min niece på seks sagde engang til en af sin mors bekendte "Du er en idiot!!!" " Du kører på knallert uden at have hjelm på!! "

• #13   25. jul 2010 Ja - de er altså dejlige de unger!

Min store dreng, som idag er 13, sagde da han var omkring 4 og blev spurgt, om han ikke gerne ville have en lillesøster eller bror: Jeg vil hellere have en ko!

Man kan simpelthen ikke undgå, at blive i godt humør, når sandhederne flyver ud af munden på de skønne unger!

Udenfor matriklen (altså vores grund), skal Mille bærer snor - medmindre der er tale om hundeskov eller udenfor sæsonen på stranden.

• #15   25. jul 2010 Nej, men du kan læse det her (link fjernet)
    Dette var om aftenen i forbindelse med Tall Ship Races

• #16   26. jul 2010 De må gerne være løse uden for egen matrikel - men naturligvis under fuldt herredømme. I slotsparken i Aalborg skal de dog være i snor.

• #17   26. jul 2010 Netop - jeg tænker også, at det er de allerfærreste der har 100% kontrol over sin hund 100% af tiden. Jeg synes specielt også for andres skyld, at man skal holde sin hund i snor, hvor der færdes andre mennesker (børn), da det bestemt ikke er alle der er trygge ved hunde

• #18   26. jul 2010 Jeg har altid mine løse - men har dem altså også helt og aldeles under kontrol. Kan tilgengæld godt blive ret irriteret over, at folk bare slipper deres ustyrlige hunde, ligeså snart der er et område der er det mindste indhegnet - netop som Slotsparken. Det er jo overhovedet ikke til at gå igennem der, uden at blive mødt af en løs hund. og mine hunde må ikke snakke med løse hunde!

Hvor er Olivia bare sej - godt hun kunne give ham ren besked:)

Kommentér på:
Min 4årige datter gav mand med løs

Annonce