{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

HVor meget fylder jeres hunde? {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger fordi jeg undrer mig over pladsmangel når man har haft hvalpen (en lille race) i 1 uge...

Samson fylder da. Hans kurv og legetøj fylder også. Jeg og kæresten bor i en 1V så guderne skal vide at vi ikke har vildt meget plads - men SÅ meget fylder han altså heller ikke.

så jer med racer på 10-15kg - fylder jeres hund MEGET?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVor meget fylder jeres hunde?
  • #1   21. jul 2010 Tja.. selve hunden fylder vel 1 m2 når hun er splattet ud på gulvet og hendes kurv fylder vel det samme. Så har hun en lille kruv med legetøj - resten er spredt i hele huset smiley
    I entreen har vi en lille komode med hendes ting og 2 knager med seler osv.
    Så synes ikke hun fylder ret meget!

• #2   21. jul 2010 Det er det jeg mener. Samson optager max 1kvm ad gangen. Hvordan man kan klage over pladsmangel altså...stakkels hvalp der allerede skal skifte hjem igen smiley

• #3   21. jul 2010 det er nok en af de undskyldninger der florerer på top 5 listen over fuldkommen elendige grunde til at skaffe sig af med sin hund

• #5   21. jul 2010 Vi har en livlig amstaff tæve på 22 kilo. Hun er 2 år..
    Vi bor i en lille to værelses dog med lille have til, men ja hun fylder rent faktisk meget.. Hun har sin gård/bur som hun bruger når hun er alene hjemme men det står fremme hele tiden, hun har sit eget spise hjørne i køkkenet, hun er i alle møbler og hendes ben og legetøj er over hele lejligheden samt haven smiley Men man vender sig til det og det samme gør hunden

• #6   21. jul 2010 Mine hunde er godt nok større end det "krav" du stiller.
    Men UHA de fylder meget. De kan optage en helt dobbeltseng, har haft deres eget værelse på et tidspunkt osv osv..

Men det sgu kun fordi de får lov smiley Havde jeg ikke pladsen til det, så fyldte de en sækkepude på gulvet og til tider en plads i sofaen, thats it...

Men når man ikke tænker sig om, og intet ansvar føler i sig.. Så kan man jo finde på mange gode undskyldninger smiley

• #7   21. jul 2010 Tja... De fylder vel tilsammen et par m2 når de virkelig breder sig smiley

Men legetøjet ligger overalt hehe
    Og jeg vil hellere falde over det - end at gå af med mine elskede vovser fordi de breder sig lidt hehe

• #8   21. jul 2010 Ja, jeg tænkte det samme da jeg så det. Og sådan en lille fis kan da umuligt fylde ret meget selv i en meget lille lejlighed. Ærgerligt.

Bella, som så godt nok bor hos min mor, fylder overhovedet ikke særlig meget. Hendes ben ligger rundt omkring, men hendes seng ligger under et bord. Ellers fylder hun jo bare en ½ pude på sofaen eller et lille stykke af fodenden i sengen.
    Jeg tvivler på det er pladsen, der er problemet smiley

• #9   21. jul 2010 Hendes ben = hendes tyggeben ;-))

• #11   21. jul 2010 Jeg har en 3 værelses på 100 kvm, og har en lille DSG (har i øvrigt set annoncen, lille stakkel ...)
    Og hun har en kurv i gangen, hvor hun opholder sig når hun er alene hjemme, en kurv i soveværelset, da hun ikke må være i sengen, og et tæppe i stuen, det fylder ikke engang sammenlagt 2x2 meter tror jeg, og så har hun en stor kasse med legetøj hun kaster lidt rundt med smiley
    Min datter fylder en del mere smiley Jeg ville sagtens kunne have en golden retriver, rottweiler osv. i min lejlighed, ingen problem, de fylder ikke så meget.

• #12   21. jul 2010 Har haft 2 rotter og et broholmer mix på 54 kvm.. Man lærer at gå hen over dem,når de er flade og lange på gulvet,for det er jo ikke inde,de skal tumle og lege smiley

• #13   21. jul 2010 Man kan bare lade dem sove i sofa/seng - så fylder de i pricippet ikke noget overhovedet. Det er vores taktik - selvom vi i princippet har plads nok!!

• #14   21. jul 2010 Min to små øjesten fylder alle 172 m2 indenfor, og 7000 m2 udenfor, og jeg elsker det..... smiley

• #16   21. jul 2010 Mine hunde fylder RIGTIG meget. Både i huset, i haven, i sengen og i vores hjerter.

MEN det er et valg jeg har taget og sådan bliver det!!!!!!!

Jeg har boet på 39 kvm. med 2 velvoksne golden hanner.

Så hvis man VIL, så kan man alt:-)

• #17   21. jul 2010 hehe, min hund vejer 9 kg, men fylder hele huset og hele mit liv.

Hun har 3 senge (udover vores seng og sofaen), et bur, hendes vandskåle, 2 kasser med legetøj, adskillige spil, 3 kasser med udstyr af foskellig slags osv og der er legetøj og tyggeting überalles....

Haven er smadret af store gravehuller i bedene og store gule pletter i græsplænen...

Næsten hver eneste weekend i forår og sommer går med stævner og minimum 3 aftener om ugen bliver brugt på træningspladsen hele året rundt...

Så jo, hun fylder! Men det er jo mit valg. Jeg har læst annoncen, og selvom jeg synes det er dybt tåbeligt at disse individer ikke tænkte det igennem INDEN de købte hunden, så synes jeg nu alligevel, at det er langt bedre at den får et hjem hos nogen der har "plads" til den...

• #18   21. jul 2010 Vores 2 fylder det de nu vil fylde... smiley

Ja så godt den lille vuf... I guder en lam undskyldning så er man sku da tom i hovedet...den lille buller kan da ikke fylde meget.

Øv stakkel vuf..men håber den hurtigt får en hjem der vil elske den.

• #19   21. jul 2010 Sikke dog en dårlig undskyldning !
    Vi bor på 72kvm. vi har 3 grand danois , vi mangler ikke plads !

• #20   21. jul 2010 Dog flytter vi til 156kvm om 3 mdr smiley

• #21   21. jul 2010 Mine tre vapser fylder hele mit liv og hele vores hus. Det er bare så dejligt. man ved at når Isis ligger foran et skab i køkkenet ( under madlavningen ) så er det lige det skab man skal have noget i. Når man kommer ind af hoveddøren med hænderne fulde at indkøbsposer, kan man også være sikker på at man ikke kan mase sig forbi før hundene har undsøgt om man har noget med hjem til dem.

• #23   21. jul 2010 Jeg læste godt den annonce og jøsses da 1 UGE?????!!!!!!!!

Mine rullepølse-Sylfider fylder det de skal fylde og de fylder hele mit hjerte, som flere andre er inde på:)) De vil helst være, hvor vi er så de fylder nok mest i sengen, sofaen og under spisebordet og jeg ville ikke være foruden;DDD

• #24   21. jul 2010 vores 3... de FYLDER de RODER og de SVINER!!!!

her er hund overalt... og hvor der ikke er hund, er der hundehår, legetøj eller andet.....
    men vi elsker dem :o)
    ville ikke undvære det for alt i verden.... selv vores bil, er FYLDT til randen med hund smiley bagsæderne ligger næsten konstant ned, der er hundebur og alt muligt træningsudstyr smiley vi skal ikke ligge sæderne ned for at få hundene med, vi skal rejse dem op, hvis nogen skal køre med smiley

• #25   21. jul 2010 ta dit ansvar alvorligt - yep smiley og så er folk alligevel smurt ind i hundehår når de træder ud af bilen igen ;o)

• #26   21. jul 2010 Vi havde for nogle år siden, to stk. newfoundlændere på en gang, ca. 130 kg hund!! Vi bor i et rækkehus med en mindre gård til. Vi har egentlig aldrig manglet plads, selv om også to af vores børn boede hjemme dengang. Som vi selv sagde dengang: Vi er verdensmestre i forhindringsløb, både med og uden stegepande!! Det vigtige er, hvor meget "udendørstid" man bruger på sin hund, og vi har en skøn natur, som blev brugt rigtig meget.
    I dag har vi en ung pekingeser og en kattekilling, som egentlig "fylder" lige så meget som newfferne, bare på en anden måde.

Kommentér på:
HVor meget fylder jeres hunde?

Annonce