1.956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hundeadfærd - udd og kurser Hundeadfærd - udd og kurser

Er der nogen herinde som kender til steder der afholder kurser og/eller uddannelser indenfor hundeadfærd? Jeg har været i gang 2 år på Etologisk Institut, men ønsker ikke at fortsætte i dét miljø. Så hvis der er nogen som har nogen gode tips, så kom endelig frem!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeadfærd - udd og kurser
  • #1   19. jan 2005 Har selv de samme tanker. Hvorfor vil du ikke fortsætte der?
    Her er lidt adresser jeg har liggende i min computer...

(link fjernet)

http://www.utika.dk/

• #2   19. jan 2005 jeg er uddannel adfærdsinstruktør ved UTIKA, men havde faktisk gået og tænkt lidt på DAT uddannelsen, men det er mange penge hvis det ikke er rart at være der.
    Jeg ved at Turid Rugaas (hende med de dæmpende signaler) starter en et årige hundetræner uddannelse i Brovst på Alpha Hundeadfærdscenter til april (15000 kr hvoraf havvdelen skal være betalt i marts).
    som sagt tager det et år og man skal være der ca. en weekend pr. månede.

• #3   19. jan 2005 Hej Belinda, tak for links, jeg kender ikke til utika, så vil kigge lidt nærmere.

Uddannelsen på EI ligger på fagligt højt niveau, hvilket jo er rigtig fint. Til gengæld kan jeg ikke forene mig med at det kører som om vi stadig var i 1950'erne og at der ikke er den store respekt for de studerende. Hm... så har jeg vist sagt det på en ret pæn måde. Uddybning gives gerne på mail, men jeg vil ikke gå for meget i detaljer her.

• #4   19. jan 2005 Hej Jannie, ja jeg har tænkt en del over den étårlige uddannelse med Turid Rugaas, da jeg ikke har den store lyst til at starte ud med endnu en uddannelse der tager flere år. Men hvis det bliver, bliver det ikke med start fra i år. .. Og så vil jeg meget gerne først undersøge markedet så jeg ikke havner endnu et sted med samme undervisningsprincipper og -tone som på EI.

• #5   19. jan 2005 Det kan jeg godt følge dig i :0), Jeg skipper også turids i denne omgang 15000,- er lidt for dyrt lige nu. Men held og lykke med søgningen *G*.

• #6   19. jan 2005 Sunette>>Har skrevet min mailadresse på din side, så du må meget gerne uddybe i en mail. Sletter du lige min adresse når du har skrevet den ned, bar så jeg ikke får laae mulige underlige mails du ved :o)

• #7   19. jan 2005 Hvor sjovt... Jeg har også gået på det Etologiske Institut hos Roger...

Men stoppede allerede efter et halvt år...

• #8   19. jan 2005 Hej Sunette,

Jeg har gået på den 1 årig uddanndelse hos Turid og der var omgangs tonen blandt de studerende, ikke så imødekommende. Men sådan behøver det jo ikke være på de andre hold. Plus når Turid rettede vores opgaver stod der blot, bra, mycke bra, hvis man altsår kan bruge det til noget...., men jeg vil da sige at alt i alt har jeg lært nogle gode og fantastiske ting, som jeg kan bruge til noget smiley

knus, Ninna

• #9   19. jan 2005 sorry alle stavefejelene, det skulle gå lidt stærkt :o)

Knus, Ninna.

• #10   19. jan 2005 Ninna - tak! Det er rigtig fint med noget tilbagemelding forskellig steder fra. Jeg husker dig øvrigt godt da jeg gik til træning med Filippa ;o).

• #11   19. jan 2005 Har også hørt utrolig godt om Turid...

• #12   20. jan 2005 Velbekommen Sunette, jeg kan osse godt huske dig med din dejlige hund :o)

knus, Ninna.

• #13   20. jan 2005 Jeg ved ikke om det er noget, men jeg så inde på Gitte's (kæledyrskompagniet) hjemmeside, at hun søger en til to træner assistenter, jeg syntes lige jeg ville fortælle det :o)
    knus, Ninna

• #14   21. jan 2005 Hey...jeg bliver jo lidt bekymret nu! Jeg er igang med udd. på EI og synes jeg er startet på min drømmeuddannelse. Men det er selvfølgelig lidt tvivlsættende at høre, at der er så mange, der er utilfredse. Er der ikke en, der har lyst til at sende mig en mail på malyjoan@hotmail.com og fortælle hvad der er galt?
    Mange hilsner, Malene.

Kommentér på:
Hundeadfærd - udd og kurser

Annonce