At løbe med vovsen :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har den sidste måneds tid løbet hver anden dag (efter en pause på nogle år grundet en alvorlig knæskade) og jeg har som oftest Fellow med når jeg løber - mest fordi jeg synes det er totalt hyggeligt at løbe sammen med ham istedet for at løbe alene..
Vores problem ligger i, at vi desværre ikke altid er helt enige om tempoet. Fellow vil helst (som de fleste hanhunde) gå og snuse og tisse op af alting og jeg synes vi skal løbe Jeg prøver at lade ham tisse og besørge i starten af turen ligesom jeg tager hensyn til at han sommetider stopper op for at tisse, men jeg vil gerne at når vi løber så løber vi og hvis jeg af en eller anden grund skal gå lidt så kan han få lov at snuse og tisse dér..
Jeg ved det er en vanesag for hunden og mig at komme ind i en rytme, men jeg synes ikke jeg vil gå og hive i ham ustanseligt - tror I han med lidt videre træning lærer det??
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Så bid i med lidt træning, det er så skønt at løbe sammen og Rocky eeeeelsker det, han piver og hopper lige så snart han kan se jeg begynder at tage løbetøjet på.
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
laila, jeg kan ikke lade være at synes det er lidt fedt at din 13 år gamle vovse vil med ud og løbe, det synes jeg er temmeligt hardcore
aug 2009
aug 2009
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 175
og ang. løb så har jeg den mest dovne kleiner munsterlander. Er der ikke et formål med det, så gider han altså ikke! og han er i god form osv, så det er slet ikke derfor - han er bare ret klog, og ikke løbe typen. Han bliver altså tvunget med - det er sundt for ham, og han har en tendens til at ligge til den tunge side, så det er med til at holde ham nede. Skal lige siges at han er undersøgt og har helt fine led osv. så det er ikke derfor - han GIDER bare ikke! pt er løbetræningen dog indstillet pga. han har lidt luftvejsproblemer.
Held og lykke med træningen
nov 2009
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 93
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
At løbe med vovsen :-)