1.311 visninger
|
Oprettet:
Hokamix forte {{forumTopicSubject}}
Jeg giver Samson noget Hokamix Forte i sin mad fordi han bliver ved med at få små knopper under forbene, i armhulerne.
Dyrlægen mente at det var selen, der generede huden fordi huden var sart. Jeg blev anbefalet at give ham mere Omega 3 fedtsyre. Det hjalp, men det er kommet tilbage igen. Smører ham dagligt med Vetramil som tager toppen.
Nu er jeg spændt for jeg skal komme om en uge, hvis Hokamixen ikke har hjulpet.
hvor længe tog det, før I så resultater som følge af Hokamix forte?
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 142
Derudover har jeg vasket Vic i Dermocanis shampoo.
Krydser fingre for at hokamixen virker for Samson
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.710
Der gik ca. 2½ uge og så var hans eksem i armhulerne pist væk. Jeg smurte ham samtidig med Pantothenol creme, morgen og aften.
Cremen bruger jeg ikke mere, men Hokamixen er jeg fortsat med.
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 176 Svar: 955
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.710
Hvilken eksem han havde ved jeg ikke. Dyrlægens bud var allergi og/eller muligvis blot en 'varmereaktion'. Hvis ikke der var gået væk i løbet af 14 dages tid skulle vi til dyrlægen igen, der så ville checke det nærmere.
Da en af mine kolleger så fortalte mig om Hokamix, og en anden fortalte at han brugte Pantothenol-creme til irriteret hud, tænkte jeg at det var værd at prøve inden næste dyrlægebesøg (som så heldigvis ikke blev nødvendigt
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 179 Svar: 624
Af og til kan hun blive lidt rød under armhulerne, det drypper vi med klorhexidin og nogle gange kan det være nødvendigt med en antibiotikakur, så er det over igen!!
Hokamix forte