{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Nu er der ingen fortrydelsesret;) {{forumTopicSubject}}

Nu ligger Jason her og sover resterne fra narkosen ud.....han har mistet et par ting og jeg håber ved gud ikke, at han bliver vred på mig, når det går helt op for ham;)

Jeg er SÅ lettet over, at det nu er overstået....jeg var rigtig nervøs for, at få ham i narkose!

Var hos ham indtil han var helt væk og valgte så, at fordufte pga tidligere erfaringer...bum bum.
Og jeg kom ind til ham igen, da arbejdet var udført og han skulle have hans opvågningssprøjte.

Jeg er tilmed glad for vejrudsigten for denne uge med overskyet vejr og lidt regn hist og her.

Kraven ligger ude i bilen - har fået en spray til ham med....ja nu kan jeg selvfølgelig ikke lige hitte på, hvad der er i, men det skulle gøre, at han holder snuden fra såret.
Vil så gerne slippe for, at give ham kraven på, så jeg håber det virker;)

Lavendel!!! Ja det er det der er i:)

Så ja - her i huset har jeg lige pt en meget rolig atmosfære:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er der ingen fortrydelsesret;)
  • #1   13. jul 2010 Tillykke med det, hvis man kan sige det sådan =)

Vi har besluttet at frida også skal havde "fjernet det hun ikke skal bruge" når hun er klar til det, og jeg gruer allerede for den dag =(

• #2   13. jul 2010 Det er spray det virkede på vores den gamle det skulle smage meget grimt
    han kunne heller ikke med kraven han flyttede sig ikke en meter lå stiv som et brat til vi to den af ham igen så vi var lykkelige over det der spray
    men det lukter stærkt
    rat meget af helse

• #3   13. jul 2010 Ja det der med narkosen er bare slet ikke sjovt - jeg er så pokkers bange for, at skulle miste en af den konto en dag!

Men dyrlægen beroligede mig og vi kiggede begge to på hvor meget bedøvelse han skulle have og han fik lige en anelse under
    smiley
    Ja altså min dyrlæge lader mig gerne være med i ALT...he he

Det lyder godt med den der spray - Jason er ikke lige en hund som jeg kunne forestille mig, ville acceptere den der krave og jeg tænker, at én ting er, at være blevet opereret, men også at skulle have sådan en på....nej det er nok lige rigeligt.

• #4   13. jul 2010 Det er altid skønt når det er vel overstået:-))

Kaido blev steriliseret sidste mandag. Jeg er også et nervevrag, når mine hunde er i narkose:-) Men hun er åbenbart sej, for 2 timer efter at hun var vågnet, strøg hun fra mig ned bagest i haven og skældte ud....*GG*

• #5   13. jul 2010 Ha ha...

Ja jeg blev også overrasket over Jason - ca 15-20 min efter opvågningssprøjten vågnede han og så rejse han sig op og gik pænt ligeud.

Dyrlægen gik med ud til bilen og ville hjælpe ham ind, men nææ nej...herren sprang let og elegant selv.

Han har sovet en del her i eftermiddag, men der er ingen slinger i valsen når han har været ude og aftensmaden er også spist med velbehag:)

Og de dersens smertestillende piller, de smager ganske godt synes han.

Han bløder dog en del fra såret nu - meeeen jeg satser på det holder igen og tænker, at det nok også modvirker en del hævelse.

• #6   13. jul 2010 Jeg havde også forventet at skulle give Kaido smertestillende om aftenen.... Meeeeen med den fart hun havde på. lod jeg være...*GG* Og det var heller ikke nødvendigt:-)

Kommentér på:
Nu er der ingen fortrydelsesret;)

Annonce