{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Så stolt af Kayla. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er så stolt af Kayla. Vi kørte en tur til stranden idag, for at min far og jeg kunne komme en tur i vandet - Kayla har kun en gang før, været ved stranden, men aldrig i vandet mere end lige i strandkanten. Så jeg syns det var helt utroligt, at hun ligeså fint gik efter mig ud i vandet, og ellers bare svømmede og svømmede.
Det var måske ikke så kønt, men jeg var så stolt over at hun i det hele taget kunne finde ud af det og gjorde det !! smiley

Lige i starten kunne man godt se, hun syns det var lidt underligt da hun hurtigt svømmede ind igen - Men hun fandt da ud af, at det var da egentligt meget sjovt, så hun endte med at hoppe i vandet hele 4 gange, og vi måtte til sidst stoppe da vi skulle hjem.Billeder er ikke helt så gode desværre, da det var lidt overskyet og det var min mor som styret kamerate

- Så nu ligger hun bare her ved siden af mig, oog er helt udmattede!

- Men se lige min dygtige hund: http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=28289
(He he, i skal ikke tage jer af det høje tonleje, men jeg var overraskede og glad over at hun svømmede smiley )

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=28290

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så stolt af Kayla.
  • #1   4. jul 2010 sikke nogle fine videoer af din hunds første svømmetur smiley

du lyder fuldstændigt som mig , når jeg bliver stolt af Simba

• #2   4. jul 2010 det er nu laekkert naar de selv smutter med.. jeg ahvde mine 2 hvalpe med ved stranden i onsdags for aller foerste gang og vi var ogsaa i vandet.. der var et sted hvor det naermest var en soe og der fik jeg endda lashes med ud (som ellers HADER vand) men hun noed og soppe rundt og hvalpene fik deres foerste svoemme tur.. smiley

synes nu ikke dine videoer er saa daarlige smiley og saa er det soedt hun proever at hoppe op af dig.. det goer Lashes ogsaa hvis hun svoemmer smiley

• #3   4. jul 2010 Årh hvor er hun sød - så dejligtat blive kølet i varmen =)

• #4   4. jul 2010 Simba AKA labradelle: Hehe, ja stemmen kom lidt høj op og så lyder det endnu skarpere på kamerate smiley Men mange tak..

Anne og Lashes med de smaa Chokolader: Ja, jeg var også forbavset over at hun selv gik med ud - Syns det er dejligt at se den svømme sådan rundt, og er sikker på de fleste hunde syns det er deligt (med mindre de hader vand)

Ja, hun var da sikker på jeg ville tage hende op når jeg stod der - så det kom lidt bag på hende, at hun pludselig sank ned i vandet og ikke sad oppe hos mig smiley

• #5   4. jul 2010 Du vil altid være i mit hjerte min skat: Ja syns hun så ud til at nyde det ihvertfald, sådan at svømme rundt! smiley Men ja syns også hun er sød når hun sådan plasker rundt - men tak..

Kommentér på:
Så stolt af Kayla.

Annonce