778 visninger
|
Oprettet:
Hjemvendt fra dylle :-( {{forumTopicSubject}}
Jep, vi skulle til og ind og slappe af - ser så en våd plet på Sofus... HOTSPOT Ringer til dylle og afsted med os, han brugte 3 kvarter på at snakke med os omkring det da han så gerne vil prøve at undgå der sker igen ! Han klippede ikke området frit som de ellers plejer da han sagde det var helt frisk og det ville irritere at han gjorde det ! Så han fik en sprøjte og nogle piller med hjem der er kløe og smerte nedsættende!
Det foruroligere mig han ikke gjorde som de "plejer" - men han virkede til at have mere styr på hotspot end de fleste !
ØV jeg hader hotspot !
Men lyder det ikke okay det han gjorde ?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.069
Men lige et spørgsmål fra en uvidende hvis det er ok. Hvad kommer hotspot af?
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
I nogle tilfælde kan det være allergi - som dyllen hvertfald udelukkede da det ikke er ret ofte Sofus får det i forhold til andre! Samt pelsen og ørerne ikke viste tegn på dette!
Det kan være fra en flåt eller som i vores tilfælde at han har været fugtig ! I de sidste par dage har vi jo været på stranden og det duer åbenbart ikke for Sofus når det samtidig er så varmt
Men de piller vi fik skulle gøre så han med tiden bliver modstands dygtig overfor sygdommen - men dette er desværre ikke sikkert
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.069
Jamen jeg håber da pillerne virker for jer:o)
apr 2008
Håber jeg sørme også
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg har også altid hørt at området skal barberes, så det kan få luft. Men hold lidt øje med det i dag, hvis I ikke bare selv vil klippe det væk
nov 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 517
ned. Prøv evt. at læse:
(link fjernet)
God bedring med ham.
apr 2008
Hjemvendt fra dylle :-(