{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

opfølgning; Hvad kan man tillade sig {{forumTopicSubject}}

Ja vi fik rådet til at sige fra efter vores sidste tråd; http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=408091

Til dem der ikke så den..
Det passede så lige med at jeg gik på faceook lige efter og modtog en grov besked om at vi aldrig skulle have haft hunden nu de ikke må komme herud osv . osv. selvom de helt fra start har sagt de var ligeglade med ham og ikke gad bruge overskuddet det krævede på at få ham ind i familien osv.

Så sagde jeg hundrede procent fra og sagde det måtte de altså komme over, for de gad ham slet ikke, også begyndte hun at bruge sit barn som slet ingen interesse viste, og som hun selv sagde, havde spurgt om de ikke snart skulle aflevere ham da de ikke gad ham, og så sagde jeg at det var hendes ansvar som en forælder at gøre det klart for sit barn at den hund de havde købt for 14dage siden ikke skulle være hos dem mere, og hun blev ved og ved indtil jeg blokerede hende, så ringede hun og så var det det samme igen, og nu er hun så begyndt at tage kontakt til nogle a mine kammerater der har gået ude på vores skole..
Ved sgu ikke helt hvad pokker jeg skal gøre med hende, det hjælper jo ikke at true, osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning; Hvad kan man tillade sig
  • #1   3. jul 2010 Crazy lady!
    Hvis du nu tilbyder hende at de godt må se hunden 1 gang om måneden fx, mon så dét kan gøre hende glad?
    Det gider de nemlig nok ikke i længden alligevel.. Og efter dén opførsel hun laver nu, er hun nok så flov at hun aldrig kommer forbi alligevel.
    - Og tjaa, ellers er der vel ikke andet for end at ignorere hende. Kan slet ikke se du har gjort noget galt ihvertfald. : )

• #2   3. jul 2010 trælst at nogen mennesker er sådan altså.... hun skal nok blive træt af at opfører sig sådan

• #3   3. jul 2010 Jamen jeg gider da slet ikke have hende på besøg og bruge tid på at sidde og spille falsk høflig fordi hun har købt et dyr hun ikke kan tage anvar for men stadig vil have benefits at at komme og være sammen med og gå igen det er da latterligt synes jeg.

Hvor meget skal der til for at anmelde det som chikane?

• #4   3. jul 2010 Hun virker ikke lige så skarp så tror slet ikke hun er for flov til at komme den ene gang hver måned hvis vi først tilbød det, tror hun har valgt af skille sig af med hunden for det sociale i at nogen skulle overtage ham hvis det giver mening

• #5   3. jul 2010 Uglereden - Nej nej, dét kan jeg da godt forstå! :') Men, tror virkelig aldrig hun ville komme forbi! Hun må da selv kunne indse hvor pinlig hun er? *GG*
    Tror først man kan anmelde hvis hun begynder at true dig?

• #6   3. jul 2010 Uglereden - Nåå okay, nej så skal du nok ikke tilbyde hende at hun kan komme forbi. Med mindre du laver nogle gode undskyldninger hver gang, så ryger det nok ud i sandet ret hurtigt : )
    Det er jo hende som har været et fjols at anskaffe sig den hund, og I har hjulpet hende. Så i min verden er det jer der bestemmer slagets gang, med mindre andet var aftalt på forhånd. : )

• #7   3. jul 2010 Ja men hun er helt blank. Bliver bare irriteret. Jeg skrev bare at hun havde valgt at komme af med sin hund og færdig bum. Så begyndte hun at skrive ting som at hun ikke var bange for mig osv. men jeg har slet ikke skrevet truende selvom det lå rimelig nært efter at have hende til at skrive i snart 14 dage nu mindst 5 gange om dagen.. der må da være nogle regler for chikane halløj om det er trusler eller ej, især når hun så begynder at gå gennem venner når man lukker hende af

• #8   3. jul 2010 Sig til hende, det var dem selv der ville af med hunden, og at de valgte jer til at skulle have den. Hun ligger som hun har redt.. Ville hun have adgang til hunden, burde hun have gjort jer opmærksom på dette inden overdragelsen - så i havde vidst hvad i gik ind til..
    Hunden er jeres nu, og i bestemmer selv hvem i vil have i jeres hjem og hvornår. Slut bingo..

• #9   3. jul 2010 Nogen mennesker er bare for meget.. selvfølgelig skal de ikke komme rendende i tide og utide.. Og når de ikke engang gider hunden, kan jeg ikke se, hvad de skal hos jer.. smiley men ja det tyder på at det er noget social kontakt hun forsøger at have med jer.. Hvis det viste sig, at hun var glad for hunden, viste interesse.. Så kunne man have aftalt at mødes engang imellem.. Så de også kunne se at hunden har det godt.. og at det er for dens skyld.. Men når det ikke er sådan.. Så er det bare ærgeligt.. smiley

• #10   3. jul 2010 De ville jo af med ham efter lidt under 2 uger så kan slet ikke se det er relevant at vise interesse i hunden overhovedet, så er det ikke allerede efter 2 uger jo smiley

Har sagt det, og færdig bum, så blev hun ved, og jeg blokerede hende, og sørme om ikke hun så tog kontakt til mine venner pludselig

• #11   3. jul 2010 Lad hende rase af - er det dine venner, ved de også det er hende der ikke har rent mel et vist sted smiley

• #12   3. jul 2010 ja men derfor kan de jo godt blive irriterede når hun begynder at skrive til dem...

• #13   3. jul 2010 Lad som om hun ikke eksistere, og vupti max et par uger hører du ikke fra hende mere...
    Føler du dig utryk så kontakt politiet så kan de lige give hende en opringning!

• #14   4. jul 2010 Jeg er slet ikke typen der gider svare og har ignoreret hende over en uge før jeg så endelig sagde nej igen, og så kørte det op og hun skrev til folk smiley

Kommentér på:
opfølgning; Hvad kan man tillade sig

Annonce