Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra Sverige
  • #2   30. jun 2010 jeg har for et par måneder siden eksporteret en hvalp til Sverige - den var lige under 12 uger og her kræves EU pas og ny ejer skulle ansøge om indrejse - men det er den anden vej og tidligere behøvede man ikke rabiesvaccinationer eller andet, tingene ændrer sig hele tiden og jeg har forsøgt at finde ud af hvad der kræves på fødevarestyrelsen hjemmeside men jeg forstår ikke lige helt hvad der skrives .....

• #3   30. jun 2010 - tak for svar - og der skal ikke ansøges om indførsel hos fødevaredirektoratet ?

• #4   30. jun 2010 Den skal rabiesvaccineres og blodprøve skal tages og vise negativ.
    Vi har selv fået det lavet det da Hector var 6 mdr. gammel.

• #5   30. jun 2010 ^^ aha okay, ja det var mig der misforstod tråden!

• #6   1. jul 2010 fik lige sved på panden - altså vi er enige om, at hvalpen på 7 mdr skal rabiesvaccineres og kan indføres 21 dage efter vaccinationen - jeg har skrevet til fødevaredirektoratet, der henviser til deres hjemmeside hvilket jeg ikke bliver så meget klogere af - DKK har ferie - så jeg vil holde mig til hvad Tine skriver -

• #8   1. jul 2010 HL - jeg har haft kontakt med fødevarestyrelsen, der henviser til egen hjemmeside, som jeg ikke kan hitte ud af - derfor spurgte jeg herinde - har selv i år eksporteret en en 7 måneders hvalp FRA Sverige til Danmark da det er mange år siden jeg sidst har haft importeret en hund fra Sverige ........iøvrigt forstår jeg ikke svensk så godt, så afholder mig fra at kontakte flere sider med kringlet sprog - men tak for henvisning og her var så mit svar smiley

Kommentér på:
Import fra Sverige

Annonce