hunde strande! hunde strande!
Hvor tager i på stranden med jeres hunde? Vi bor i Glostrup i KBH området og jeg vil meget gerne prøve at tage på stranden med Nelly. Vi er begyndt til svømning og jeg tænkte at hun måske også ville nyde at svømme ved stranden, nu når hun er blevet så god i vandet!
sep 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 19
jeg kan desverre ikke svare dig, men er nysgerrig for hvor i går til svømning hende? vi bor i Albertslund, og jeg vil osse mægtig gerne til stranden med Tikko, men det er sikkert besværligt, for vi har ikke bil.
Hilsner fra Line og Tikko
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
sep 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 19
ja det er et godt stykke vej. jeg vil heller ikke gå til svømning med ham altså, han er ikke glad for vand (ikke bange for det, synes bare ikke om det) han gider hverken i bad eller ud når det regner, og søen ovre i skoven holder han osse en vis afstand til og blvier temmelig fornærmet hvis en hund han leger med hopper i søen. men jeg synes bare osse det ville være sjovt at komme på stranden med ham, og ja løs altså. om ikke andet tror jeg han ville elske at rende ved stranden- ikke i vandet *griner*
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
og hvis nogen vil kigge nærmere på svømningen så se www.aahundecenter.dk hvor vi svømmer eller www.solvang.dk i frederikssund!
hunde strande!