630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hunde strande! hunde strande!

Hvor tager i på stranden med jeres hunde? Vi bor i Glostrup i KBH området og jeg vil meget gerne prøve at tage på stranden med Nelly. Vi er begyndt til svømning og jeg tænkte at hun måske også ville nyde at svømme ved stranden, nu når hun er blevet så god i vandet!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde strande!
  • #1   18. jan 2005 hej
    jeg kan desverre ikke svare dig, men er nysgerrig for hvor i går til svømning hende? vi bor i Albertslund, og jeg vil osse mægtig gerne til stranden med Tikko, men det er sikkert besværligt, for vi har ikke bil.
    Hilsner fra Line og Tikko

• #2   18. jan 2005 Ved ishøj strand - det er en stor sandstrand men der er også mange mennesker og hunde....Jeg tror nok de skal være i snor (hundene altså) men mange har dem løse ;o))

• #3   18. jan 2005 Vi svømmer nede i AA hundecenter mellem Næstved og Haslev så det er en god køretur hver vej jo... Derfor ville jeg gerne finde en strand hvor hun kan svømme og løbe løs selvfølgelig!

• #4   18. jan 2005 hej igen,

ja det er et godt stykke vej. jeg vil heller ikke gå til svømning med ham altså, han er ikke glad for vand (ikke bange for det, synes bare ikke om det) han gider hverken i bad eller ud når det regner, og søen ovre i skoven holder han osse en vis afstand til og blvier temmelig fornærmet hvis en hund han leger med hopper i søen. men jeg synes bare osse det ville være sjovt at komme på stranden med ham, og ja løs altså. om ikke andet tror jeg han ville elske at rende ved stranden- ikke i vandet *griner*

• #6   18. jan 2005 Nelly elsker virkelig at svømme, men har kun prøvet svømmehallen og så en sø hvor vi bor, men jeg synes at vandet er ret snasket så hun får ik lov at gå i så tit... Ville rigtig gerne på stranden med hende - vil prøve nogle af jeres mange gode forslag! tak
    og hvis nogen vil kigge nærmere på svømningen så se www.aahundecenter.dk hvor vi svømmer eller www.solvang.dk i frederikssund!

Kommentér på:
hunde strande!

Annonce