{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Er det ikke bare " skønt " ?? {{forumTopicSubject}}

At vågne op til en hund der halter på højre forben smiley

Uha , nu er det anden gang jeg prøver det smiley

Nå men han virker frisk , leger med sin fyldte Kong , piver ikke ,jeg må rører på hele benet og bøje alle led uden piv smiley

Vi har heldigvis tid hos Dr. Dyr imorgen til det årlige tjeck , men selvfølgelig hvis det bliver værrer i løbet af dagen , så må vi afsted.

Simba er en hund fuld af aktivitet og vi var ude i 3,5 time igår , så jeg går stærkt udfra , at det er en forvridning af benet efter leg - tur i søen - rundering i den dybe skovbund .

Har i andre også prøvet det , at gå i seng med en rask hund , sove dejligt hele natten og så vågne til sådan noget l...... ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ikke bare " skønt " ??
  • #1   29. jun 2010 Ej det er da træls,,,håber det bliver bedre i løbet af dagen :o)
    og ja, jeg ville nok også gi' turen i går skylden,,vi andre kan jo også vrikke rundt,,og det viser sig som regel også værre når vi har sovet/siddet stillet og leddet er blevet koldt igen :o)

• #2   29. jun 2010 Og så kommer jeg lige i tanke om , at nu skal vi ned fra 2. sal smiley

Men han for helt sikkert kun sporline på i dag og gå-turene bliver af den lille - korte slags smiley

• #3   29. jun 2010 Puha kender det godt ... Zelda halter også i øjeblikket, hun er så glad for at møde mennesker, at hun laver gedebukke spring, og hun laver også dissideret kolbøtter :S så hun halter lidt efter igår, hun er én new foundlænder . Én meget smidig new foundlænder smiley

Kommentér på:
Er det ikke bare " skønt " ??

Annonce