{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.987 visninger | Oprettet:

Hjælp til hundemad til min rottweiler {{forumTopicSubject}}

jeg har giver min Rottweiler Tøsen frolic i et stykke tid nu og har lige læst det smadre min hund fulstændig for og sige det lige ud så nu står jeg her og skal finde nyt fodder til hende
hun er 1,5år gammel og vejer 40kg
hvad vil i anbefale mig jeg skal give hende som tørkost
hun spiser ikke så meget tørkost da hun får leverpostegs mader og blød mad så det er i begrænset mængder hun spiser det og hun er meget kræsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hundemad til min rottweiler
  • #2   26. jun 2010 ja oki det kan jeg faktisk godt se når jeg tænker over det for hun bruger jeg overhovedet ikke hedes tænder ordentlig hverken ved de 2 rugebrøds madder med leverposteg eller ved og spise frolic så det bliver rettet op på fra i morgen a smiley

tak for rådene

• #4   26. jun 2010 aaaaarh fodder ikke min hund ved vordet det synes jeg sku er forkert og gøre sådan noget men sådan er man jo så forskelige smiley

K R
    jamen jeg købte hende a en der hedder sussi hun er os på min vennelist hun kommer fra skive og avler en gang i mellem smiley

vil os helst give hende Royal canin for så ved jeg sku hun får noget der er bid i smiley

• #5   26. jun 2010 Jeg vil til hver en tid anbefale et foder med kød, som 1. ingrediens. Og som ikke indeholder korn og ris.

Kender een, som fodrer sin Rottweiler med Orijen. Den fungerer rigtigt godt på det.

Mvh. Gitte

• #6   26. jun 2010 Royal Canin har speciallavet foder til en Rottweiler.
    Der er pillerne lavet efter den størrelse som en Rottweiler skal bruge for at tygge maden. Plus der er pels og ledpleje i selvfølgelig smiley

• #7   26. jun 2010 Jeg ville aldrig bruge et foder, som har RIS som 1. ingrediens.

• #8   26. jun 2010 Gitte S:

Det har Royal Canin da heller ikk. Royal Canin har også kød som 1. ingrediens ligesom Hills og Eukanuba. Selvom det ikke står først på listen er der stadig meget kød i.

• #9   26. jun 2010 RC Rottweiler Adult:

Ris, vegetabilsk proteinisolat, tørret fjerkrækød, animalsk fedt, majs, vegetabilske olier (soja og kopra), hydrolyseret animalsk protein, mineraler, vegetabilske fibre, roetrævler, fiskeolie, tomat (lycopenkilde), natriumpolyfosfat, kaliumcitrat, hydrolysat af gær (kilde til mannan-oligosakkarider), taurin, L-lysin, hydrolysat af krebsdyr, L-carnitin, ekstrakt af grøn te og vindruer (polyfenolkilde), morgenfrueekstrakt (luteinkilde), hydrolysat af brusk.

• #10   26. jun 2010 olivers har godt hundemad. Ej testet på dyr, og har god personale politik og gratis levering.

• #11   26. jun 2010 Det der står først på listen, er det der er MEST af i fodret.

• #12   26. jun 2010 Gitte S: Der er da kød i.

Doggymom: Hvis ikk foderet er testet på dyr, så kan man heller ikk vide, at det virker. Man bliver jo nødt til at teste det på dyr, altså hvor andre dyr prøver det en periode, ellers kan man ikk sige det virker, det som foderet nu skal kunne gøre,

• #13   26. jun 2010 kommer an på, hvordan. Min hund er med i test af foder, det får vi 200 kr. pr. gang.

• #14   26. jun 2010 Eukanuba har også speciallavet foder til Rottweiler.

• #15   26. jun 2010 Frolic er ikke et foder men godbidder.
    Vil anbefale dig at købe foder med kød som 1 ingrediens, store foderpiller og som ikke indeholder en masse fyldstof.
    Fish4dogs, Wolfsblut, og Luposan f.eks.
    Royal Canin og Eukanube har foder til Rottweiler men hvis man kigger på ingredienserne er det ikke meget værd, mange gange betaler man mere for mærket end indholdet så kig dig godt for.

Kommentér på:
Hjælp til hundemad til min rottweiler

Annonce