1.987 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til hundemad til min rottweiler {{forumTopicSubject}}
jeg har giver min Rottweiler Tøsen frolic i et stykke tid nu og har lige læst det smadre min hund fulstændig for og sige det lige ud så nu står jeg her og skal finde nyt fodder til hende
hun er 1,5år gammel og vejer 40kg
hvad vil i anbefale mig jeg skal give hende som tørkost
hun spiser ikke så meget tørkost da hun får leverpostegs mader og blød mad så det er i begrænset mængder hun spiser det og hun er meget kræsen
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
tak for rådene
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
K R
jamen jeg købte hende a en der hedder sussi hun er os på min vennelist hun kommer fra skive og avler en gang i mellem
vil os helst give hende Royal canin for så ved jeg sku hun får noget der er bid i
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 868
Kender een, som fodrer sin Rottweiler med Orijen. Den fungerer rigtigt godt på det.
Mvh. Gitte
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
Der er pillerne lavet efter den størrelse som en Rottweiler skal bruge for at tygge maden. Plus der er pels og ledpleje i selvfølgelig
mar 2010
dec 2009
Det har Royal Canin da heller ikk. Royal Canin har også kød som 1. ingrediens ligesom Hills og Eukanuba. Selvom det ikke står først på listen er der stadig meget kød i.
mar 2010
Ris, vegetabilsk proteinisolat, tørret fjerkrækød, animalsk fedt, majs, vegetabilske olier (soja og kopra), hydrolyseret animalsk protein, mineraler, vegetabilske fibre, roetrævler, fiskeolie, tomat (lycopenkilde), natriumpolyfosfat, kaliumcitrat, hydrolysat af gær (kilde til mannan-oligosakkarider), taurin, L-lysin, hydrolysat af krebsdyr, L-carnitin, ekstrakt af grøn te og vindruer (polyfenolkilde), morgenfrueekstrakt (luteinkilde), hydrolysat af brusk.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
mar 2010
dec 2009
Doggymom: Hvis ikk foderet er testet på dyr, så kan man heller ikk vide, at det virker. Man bliver jo nødt til at teste det på dyr, altså hvor andre dyr prøver det en periode, ellers kan man ikk sige det virker, det som foderet nu skal kunne gøre,
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
dec 2009
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Vil anbefale dig at købe foder med kød som 1 ingrediens, store foderpiller og som ikke indeholder en masse fyldstof.
Fish4dogs, Wolfsblut, og Luposan f.eks.
Royal Canin og Eukanube har foder til Rottweiler men hvis man kigger på ingredienserne er det ikke meget værd, mange gange betaler man mere for mærket end indholdet så kig dig godt for.
Hjælp til hundemad til min rottweiler