{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

Foder til SBT :-) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg er den lykkelige ejer af en lille Staffordshire bull terrier.

Hun har altid fået Eukanuba Puppy / medium breed.
Det er planen hun skal blive her de næste 12mdr. Dyrelægen sagde også det var super godt foder til hende.

Men jeg kunne enormt godt tænke mig at høre hvad i andre med muskelhunde fodre med og anbefalder.
Både til hvalpe og voksne ?

Min nabo fodre sin voksne hund med et produkt der indeholder 70% protein. Lyder det godt?

vh
Sune

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til SBT :-)
  • #1   21. jun 2010 jeg foder med vetcur og er super glad for det smiley

• #2   21. jun 2010 Ja okay, det er et godt råd tak smiley

• #3   21. jun 2010 Jeg personligt er overbevist om, at hunde (alle racer og blandinger) skal have meget kød og at det er en gammel myte at hunde ikke må få for meget protein.

F.eks. køber jeg kun foder, hvor der står kød som det første på ingredienslisten (det som står først er der mest af, det som står som nummer to er der næstmest af osv.)

Derudover har jeg bl.a. også disse krav til hundefoder:
    -Ingen vegetabilsk biprodukter (det er f.eks. skræller, kernehuse og andet affald).
    - Ingen animalske biprodukter (det er f.eks. næb og fjer og andet affald).
    - Ingen korn (billigt fyldstof, som hunde ikke optager og derved ikke bruger til noget, det får dem blot til at lave flere høm-høm'er, jo større høm-høm'er eller flere = foderet bliver ikke udnyttet og ryger stort set / næsten lige igennem systemet).
    - Ingen farvestoffer og smagsforstærker.
    - Ingen sukker og salt.
    - Ingen rendering, hvis muligt, hvilket er en proces der omdanner animalsk affaldskød til stabil form.

Et kvalitetshundefoder indeholder de vitaminer og mineraler som hunde skal bruge, hvor det derfor ikke er nødvendigt at give diverse kosttilskud.

Herudover kig på din hund om den trives og fungere på foderet.

• #4   21. jun 2010 Jeg fodre med Acana.
    Albert var også på Eukanuba ved opdrætter, men da jeg ikke er tilhænger af korn, valgte jeg at slå ham over på noget andet. På det tidspunkt var det Orijen.

• #5   22. jun 2010 Det der Orijen lyder rigtig godt faktisk... Jeg vil snakke med dem om det ned i Haslev i dag smiley

• #6   9. jul 2010 Alt andet end Eukanuba vil jeg sige....

Orijen
    Acana
    Proplan
    Golden Eagle
    Hill's Natures Best

Men ikke Eukanuba :o)

Kommentér på:
Foder til SBT :-)

Annonce