Kan det skade - mere end det gavner? {{forumTopicSubject}}
Det er nok et sjovt spørgsmål - som skrevet i et indlæg tidligere, har vi problemer med at Kayla ikke kan være alene om natten uden mig, uden at holde hele huset vågent indtil jeg kommer hjem igen. Vi træner stadig for at hun skal lære det, og jeg har enda prøvet at skrive til en hundeadfærdsbehandler for at få hjælp til at træne dette problem bedst muligt..
Men så her på onsdag til Sankt hans aften, skal/skulle jeg til noget studenterhalløjsa og derefter på lysten (Marielyst), et sted hvor vi fester om sommerern her på Lolland/Falster. Men mine forældre skal nu også til noget den aften, så der er derfor ikke nogen hjemme hele aftenen/natten. Og der er ikke nogen fra familien som kan passe Kayla i den tid.
Vi snakkede derfor om det kunne være en idé at hun overnattet i en hundepension den aften/nat - Men så tænkte jeg, om dette måske kan skade Kayla mere end det gavner? Fordi hun har det problem med at være alene om natten væk fra mig, og vi stadig er igang med at løse det - eller er jeg bare sippet???
For kan ikke helt finde ud af med mig selv, hvad der er bedst - for hvis ikke det er hundepension, så må jeg aflyse og blive hjemme hos hende
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Jeg ville ikke sende hende i en hundepension.
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
Så...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
dec 2009
- Men ja, det ender nok med jeg må blive hjemme.
dec 2009
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Jeg ved heller ikke, om det nødvendigvis ville forværre problemet, jeg kan bare ikke se, hvad det skulle hjælpe, da hun jo under alle omstændigheder så skal være alene om natten, så hvad var din tanke, at hundepensionen skulle hjælpe?
dec 2009
For så sover hun bare hele dagen, dagen efter i stedet.
Jens & Marianne: Hm, havde ikke rigtigt nogen tanke med det. Det var bare min mor som lige "luftet" det, fordi de ligepludselig fandt ud af de skulle noget.
Elsker jagt og brugshunde: Ja, det bliver det også til Jeg ville bare prøve at høre folks meninger omkring det hele..
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 143
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Kan det skade - mere end det gavner?