{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Kan det skade - mere end det gavner? {{forumTopicSubject}}

Det er nok et sjovt spørgsmål - som skrevet i et indlæg tidligere, har vi problemer med at Kayla ikke kan være alene om natten uden mig, uden at holde hele huset vågent indtil jeg kommer hjem igen. Vi træner stadig for at hun skal lære det, og jeg har enda prøvet at skrive til en hundeadfærdsbehandler for at få hjælp til at træne dette problem bedst muligt..

Men så her på onsdag til Sankt hans aften, skal/skulle jeg til noget studenterhalløjsa og derefter på lysten (Marielyst), et sted hvor vi fester om sommerern her på Lolland/Falster. Men mine forældre skal nu også til noget den aften, så der er derfor ikke nogen hjemme hele aftenen/natten. Og der er ikke nogen fra familien som kan passe Kayla i den tid.
Vi snakkede derfor om det kunne være en idé at hun overnattet i en hundepension den aften/nat - Men så tænkte jeg, om dette måske kan skade Kayla mere end det gavner? Fordi hun har det problem med at være alene om natten væk fra mig, og vi stadig er igang med at løse det - eller er jeg bare sippet??? smiley

For kan ikke helt finde ud af med mig selv, hvad der er bedst - for hvis ikke det er hundepension, så må jeg aflyse og blive hjemme hos hende smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det skade - mere end det gavner?
  • #1   20. jun 2010 Jeg ville finde en der kunne passe hende. smiley
    Jeg ville ikke sende hende i en hundepension.

• #2   20. jun 2010 CKH: Ja det ville jeg også allerhelst - Men som det ser ud ligenu, er der ikke noget familie der kan da de alle skal til noget længere væk. Og mine veninder skal også afsted tl det studenterhalløjsa jeg skulle til smiley

Så...

• #3   20. jun 2010 Jeg ved ikke, hvad en hundepension skulle hjælpe. Der er vel heller ikke mennesker ved dem om natten. Jeg var blevet hjemme, men jeg får også ofte at vide, jeg er underlig smiley

• #4   20. jun 2010 Nu er det jo din hund og det hører med som en del af ansvaret , at man må blive hjemme hos sin hund hvis man ikke kan få den passet. Så ja jeg ville mener du skulle blive hjemme og passe din hund når ander ikke kan. En pension ville jeg ikke synes var nogen løsning og ja er ret sikker på det kun ville gøre problemet endnu værre.

• #5   20. jun 2010 Jens & Marianne K: Nej er der selvfølgelig ikke, men det vare mere en nødløsning da der pludselig ikke er nogen hjemme til at passe hende. For da jeg sagde ja til den studenterfest, skulle mine forældre ikke noget derfor jeg kunne tage afsted - men nu, pludselig 3 dage før er de ikke hjemme alligevel, så det var derfor jeg lige tænkte i en evt. nødløsning af et ophold på hundepension smiley

- Men ja, det ender nok med jeg må blive hjemme.

• #6   20. jun 2010 Mandau: Ja er godt klar over det er en del af min ansvar, og er jeg også helt klar over smiley Som skrevet ovenover, så må jeg nok også blive hjemme. Da jeg også er bange for, att det vil gøre problemet værre.

• #7   20. jun 2010 Hvad nu hvis du gør hende rigtig rigtig træt inden du tager afsted, tror du så ikke det kan hjælpe, så hun bare sover mens du er væk?

• #8   20. jun 2010 Simone
    Jeg ved heller ikke, om det nødvendigvis ville forværre problemet, jeg kan bare ikke se, hvad det skulle hjælpe, da hun jo under alle omstændigheder så skal være alene om natten, så hvad var din tanke, at hundepensionen skulle hjælpe?

• #9   20. jun 2010 Maria og Balto: Jeg tror simpelthen ikke den hund kan blive træt hehe smiley Jeg har nemlig prøvet at aktivere hende noget mere end normalt, når det er jeg ved jeg skal noget og hun skal være alene om natten - og det kan fx. en lang gåtur i skoven, eller en tur på stranden, og leg osv. Men hun holder sig vågen på trods af hun tydeligvis er træt.
    For så sover hun bare hele dagen, dagen efter i stedet.

Jens & Marianne: Hm, havde ikke rigtigt nogen tanke med det. Det var bare min mor som lige "luftet" det, fordi de ligepludselig fandt ud af de skulle noget.

Elsker jagt og brugshunde: Ja, det bliver det også til smiley Jeg ville bare prøve at høre folks meninger omkring det hele..

• #10   20. jun 2010 hva med naboen?? kan de ikke passe hende??

• #11   20. jun 2010 Prøv at finde en legekammerat til hende som hun kan lege med hele dagen inden du skal noget, og lav noget hjerneaktivering med hende... Måske det hjælper...??+

Kommentér på:
Kan det skade - mere end det gavner?

Annonce