{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

STADIG HUNDEHANDEL IGANG {{forumTopicSubject}}

Der mangler stadig mange underskrifter for at stoppe hundehandlen herhjemme og jeg tror sagtens med fælles hjælp, at vi kan skaffe flere underskrifter.

Og som tak til Anita, som bruger alle sine kræfter og sin tid på vi kan få bedre hunde og sunde hunde, og stoppe al import og dyremishandling, kan vi nu hjælpe med at donere penge, og husk hellere lidt end ingenting:=)

Husk at fortælle videre, det går til et godt formål.

kopieret fra Anitas side:

Dogsdating gør et stort stykke arbejde for at belyse og anmelde alle disse beskidte hundehandler/opkøber af ulovligt importere hunde og det koster rigtig mange penge at holde "hjulene" igang.
Hvis du ikke har kennel eller opdræt som matcher vores reglsæt på dogsdating, så kan du alligevel være med til at støtte projektet.
Du kan støtte dogsdating arbejde økonomisk ved at indsættes din donation på konto via netbank : Spar Nord Bank, kontonr.: 9385 - 456-74-84608.
Skriv det nummer du får vist, når du har givet din underskrift, samt ordet Hundehandler på din indbetaling.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STADIG HUNDEHANDEL IGANG
  • #1   19. apr 2006 Jeg kan så sige Anita bruger tusinde af kroner på at vi kan få stopet hundehandlen, og rejser meget og hun får ikke noget støtte nogen steder fra. ¨Så pengne går til at støtte Anita og hendes arbejde som stadig kører på fuld knald, og desto flere vi står sammen, desto tættere kommer vi på målet.

• #2   19. apr 2006 Jeg vil garantere pengene går til et godt formål ellers tager jeg dig med på Dánglaterre;)

• #3   19. apr 2006 Hej Mark:)
    Har du nogle ideer så er du velkommen til at komme med forslag, desto flere desto bedre ikke:)

• #4   19. apr 2006 man kunne evt. sætte den på HG´s forside... og alle dem der har en hjemmeside kunne linke til Anitas hjemmeside... bare et forslag *S*

• #5   19. apr 2006 Kanon det ville være rigtig godt, hvordan vækker vi Admins og får den på forsiden, det må da også have vis interesse for dem

• #6   19. apr 2006 Den er jeg med på -
    Linker i forvejen til Heather Millers underskrift indsamling om Kinas flåning af levende hunde og katte og anden mishandling - så det vil jeg gøre med glæde.

• #7   19. apr 2006 *SS* ja jeg vil da ihvertfald krydse alle mine fingre på en gang til det lykkes:-D

• #8   19. apr 2006 jeg håber også anita vil rette fokus overpå alle de skod kenneler vi har i DK også - de er sku næsten lige så slemme!

• #9   19. apr 2006 Nicola: kan kun give dig ret..... også focus på dem her i DK

CCI: Måske vi kunne skrive til HA og de så formidler det videre til ADMIN om at få det på forsiden?

• #10   19. apr 2006 Hvad med de danske hundehandlere?

• #11   19. apr 2006 Jeg vil råde jer til at annoncere i DKK "Hunden" de har pt øget interessen for hundehandlere, måske de endda vil give et billigt tilbud på en annonce.
    Tag ekstrabladet og BT med. Gør det nu hvor de har haft kæmpe artikler...Der er jo mange mennesker uden for hundeverdenen, som sikkert os vil hjælpe.

• #12   19. apr 2006 Casey: god ide

• #13   20. apr 2006 Hmmn

Jeg syntes det er fint at nogle tager initativ til at stoppe hundehandlen som foregår, og jeg er da heller ikke bleg for at tage i lommen for at støtte en god sag.

Men sagen er den at jeg ikke lige kan se hvad det er Anita skal have penge med støtte til?? Kan ikke se hun bruger andet end tiden til at komme i fjernsyn og radio for at fortælle os noget som vi godt ved,netop hvor mange hundehandlere der er. Men godt at der kommer focus på det og jeg støtter også underskrift indsamlingen.
    Iøvrigt er der vel ingen som kan garantere at hun bruger pengene til det formål,syntes man mangler nogle fakta om hvad de penge konkret går til.
    Hvis de kun går til hendes udgifter,som er?? ja så tænk på alle de som gør et friviiligt stykke arbejde uden at få penge for det feks Røde kors og dem som hjælper de græske hunde..
    Og jeg mener at hvis man brænder så meget for en sag,er det vel godt nok med al den presse omtale istedet for rede penge.
    Men smart tænkt,men jeg er altså ikke overbevist måske fordi jeg har andre erfainger med Anita Jensen.
    Men jeg glæder mig sandelig tl at se resultater mht at der bliver stoppet hundehandel,men helt undgås kan det nok desværre ikke.
    Noget andet som jeg også kom i tanke om:Mon al det presse er godt,fordi så bliver det måske mere skjult med hundehandlen og kan være sværere for politiet/dyreværnet at træde ind.??
    Tja det var bare mit synspunkt af sagen.

Hilsen Christine

• #14   20. apr 2006 Nu har jeg læst hvad jeg kan finde her i denne tråd, og på siden med undersrkfitindsamlingen, og har sendt et link til siden på et andet dyreforum, men kan nogen fortælle mig hvor jeg kan finde lidt mere info om det? Der er mange dyreglade mennesker der ikke ved helt 100% hvad sagen egentlig drejer sig om

Kommentér på:
STADIG HUNDEHANDEL IGANG

Annonce