STADIG HUNDEHANDEL IGANG {{forumTopicSubject}}
Der mangler stadig mange underskrifter for at stoppe hundehandlen herhjemme og jeg tror sagtens med fælles hjælp, at vi kan skaffe flere underskrifter.
Og som tak til Anita, som bruger alle sine kræfter og sin tid på vi kan få bedre hunde og sunde hunde, og stoppe al import og dyremishandling, kan vi nu hjælpe med at donere penge, og husk hellere lidt end ingenting:=)
Husk at fortælle videre, det går til et godt formål.
kopieret fra Anitas side:
Dogsdating gør et stort stykke arbejde for at belyse og anmelde alle disse beskidte hundehandler/opkøber af ulovligt importere hunde og det koster rigtig mange penge at holde "hjulene" igang.
Hvis du ikke har kennel eller opdræt som matcher vores reglsæt på dogsdating, så kan du alligevel være med til at støtte projektet.
Du kan støtte dogsdating arbejde økonomisk ved at indsættes din donation på konto via netbank : Spar Nord Bank, kontonr.: 9385 - 456-74-84608.
Skriv det nummer du får vist, når du har givet din underskrift, samt ordet Hundehandler på din indbetaling.
maj 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 261
maj 2005
maj 2005
Har du nogle ideer så er du velkommen til at komme med forslag, desto flere desto bedre ikke:)
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
maj 2005
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Linker i forvejen til Heather Millers underskrift indsamling om Kinas flåning af levende hunde og katte og anden mishandling - så det vil jeg gøre med glæde.
maj 2005
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
mar 2005
CCI: Måske vi kunne skrive til HA og de så formidler det videre til ADMIN om at få det på forsiden?
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 179
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
Tag ekstrabladet og BT med. Gør det nu hvor de har haft kæmpe artikler...Der er jo mange mennesker uden for hundeverdenen, som sikkert os vil hjælpe.
mar 2005
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 46
Jeg syntes det er fint at nogle tager initativ til at stoppe hundehandlen som foregår, og jeg er da heller ikke bleg for at tage i lommen for at støtte en god sag.
Men sagen er den at jeg ikke lige kan se hvad det er Anita skal have penge med støtte til?? Kan ikke se hun bruger andet end tiden til at komme i fjernsyn og radio for at fortælle os noget som vi godt ved,netop hvor mange hundehandlere der er. Men godt at der kommer focus på det og jeg støtter også underskrift indsamlingen.
Iøvrigt er der vel ingen som kan garantere at hun bruger pengene til det formål,syntes man mangler nogle fakta om hvad de penge konkret går til.
Hvis de kun går til hendes udgifter,som er?? ja så tænk på alle de som gør et friviiligt stykke arbejde uden at få penge for det feks Røde kors og dem som hjælper de græske hunde..
Og jeg mener at hvis man brænder så meget for en sag,er det vel godt nok med al den presse omtale istedet for rede penge.
Men smart tænkt,men jeg er altså ikke overbevist måske fordi jeg har andre erfainger med Anita Jensen.
Men jeg glæder mig sandelig tl at se resultater mht at der bliver stoppet hundehandel,men helt undgås kan det nok desværre ikke.
Noget andet som jeg også kom i tanke om:Mon al det presse er godt,fordi så bliver det måske mere skjult med hundehandlen og kan være sværere for politiet/dyreværnet at træde ind.??
Tja det var bare mit synspunkt af sagen.
Hilsen Christine
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
STADIG HUNDEHANDEL IGANG