15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Dino opereres i dag {{forumTopicSubject}}
Har lige været hos dyrlægen og aflevere Dino til operation.
For lidt over en uge siden opdagede vi en stor bule/hævelse under det ene øre ned på halsen. Indeni føles det hårdt og lidt større end et stort hønseæg.
Han var til dyrlægen og blev sat i Penicillin og den voldsomme hævelse er også svundet. Men det er som om der stadig sidder noget derine og han er heller ikke voldsom begejstret hvis vi røre ved området og hans øre.
Så nu vil dyrlægen åbne og se hvad der er derinde. Først vil han gå mundhulen rigtig godt igennem for at se om der skulle være et fremmedlegme (gren e.l.) eller hul efter fremmedlegme. Hvis ikke vil han gå ind udefra og kigge efter en spytcyste.
Jeg håber personligt på, at han finder noget i munden, for det er den mindste operation og simpel. Det andet (evt. spytcyste) er vist noget mere kompliceret.
Så nu må vi bare vente og høre, når han ringer og giver besked efter operation.
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
God bedring med det lille pus :o)
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Jeg sender dig lige et
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Så ingen operation i dag. Vi ser Dino an over weekenden uden antibiotika. Hvis han hæver op igen, så vil dyrlægen gå ind og operere og se hvad der er, som så stadig laver ballade.
Hæver han ikke op, så har det været det omkring mandlen som har lavet balladen og så er alt jo fint igen.
Så nu kan jeg hente ham her senere i dag, uden operationssår - YES
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
Dino opereres i dag