Koger indvendigt {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
Efter at have læst denne artikel må jeg indrømme at jeg koger indvendigt.
Det er usandsynligt, men skulle det lykkedes mig at finde ud af hvem de halvaber er så bliver der ringet 112 herfra, det er helt sikkert.
Det er utroligt, hvad nogle folk kan finde på, for penge.
Set i lyset af den "sag" hvor en amstaff tæve og en flok hvalpe fra en bruger herinde, blev fundet på et værksted indsmurt i deres eget lort og afkræftet, så synes jeg at det er utroligt og jeg aner snart ikke mine levende råd.
Det eneste jeg ved er, at jeg på det kraftigste vil opfordre ALLE mod cocktailen "Gellerup, indvandre og hunde". Og nej, jeg er ikke racist, men der er ofte store problemer i det område jeg bor i (Gellerup) med den kombinasion, og nu er der altså et ungt par der er blevet overfaldet og frarøvet deres hunde.....Grr....
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 83
utrolig nogen kan finde på det...
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 748
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 10
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 132
mar 2005
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 748
mar 2005
mar 2005
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Hvis jeg skulle købe en hvalp, ville jeg da tage til sælger og se, hvor hvalpen er vokset op, og moren til hvalpene..
Så ja trist, men lidt dumt.
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 712
Christian fik sine hvalpe stjålet hjemme.
Jeg ved snart ikke hvad man skal gøre.
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 712
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
så kan man holde øjne og ører åbne..
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 220
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Men kunne ALDRIG drømme om------for det første.....at sælge 3 hvalpe til samme køber.....for det andet.......køre ud til et i forvejen dårligt omtalt område.........for det treidje........at sælge til nydanskere............og andre...det være sig danskere eller andre tvivlsomme personer.........netop fordi jeg syntes tvivlen skal komme hvalpen til gode.........
ved jeg får på puklen.....ved jeg ikke kan kæmme alle over een kam......ved der kan være lige så mange dårlige individer mellem danskere.........
Men ved bare......at har jeg ikke den *gode fornemmelse dybt i maven*...når jeg skal overgive en hvalp.......ja så kommer den ikke ud over min dørtærskel...
Sidst vi havde hvalpe....sagde vi både nej til udlændinge
og til danskere..............udlændinge blev afvist allerede ved tlf opkald.......og enkelte efter de havde været her og kigge...fordi jeg manglede den *gode fornemmelse*....og i et enkelt tilfælde....ved at jaws....som ellers elsker alle mennesker......udviste stor mishag ved dem som var og kigge.........havde selv den dårlige fornemmelse....men jaws's opførsel understregede blot min fornemmelse.......
Er normalt ikke racistisk....overhovedet ikke....har venner af både udenlandsk herkomst......og danskere.......men TØR simpelthen ikke sælge til folk af anden udenlandsk herkomst........................kan meget muligt være det er forkert.........
Og bliver nok utrolig upopulær lige nu......men er der ikke noget at gøre ved................
har bare set og hørt så mange dårlige ting........så TØR simpelthen ikke............
VIL altid lade tvivlen komme hvalpen til gode........
Koger indvendigt