{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Eddie og hans gigt i ryggen... {{forumTopicSubject}}

Der er nogle af jer der ved at min Eddie døjer med gigt i den nederst del af ryggen, han var til kontrol ved dyrlægen idag. Eddie er hd fotograferet sidste år i september, efter han har været dålig i et stykke tid. De ku ik forstå han "kun" havde b-hofter, og tog et billed af hans ryg. Og der opdagede de gigten i hans ryg, så fik han rimadyl. 1 pille 2 gange dagligt, det hjalp et stykke tid. Så fik han nogle flere, og på et tidspunkt hjalp de heller ikke længere. Plus hans mave var konstant dårlig, ik tyndt som vand men dårlig mave.
Så han var til kontrol for snart 3 uger siden, og i samråd med dyrlægen stoppede vi med rimadylen. Det den ingen virkning havde på Eddie. Så indtil idag har han kun fået hans foder plus glukosamin pulver... De får Orijen 6 forskellige slags fisk, som sku være rigtigt godt for ham.
Men da han tabte 800 gr på 10 dage, hvilket er meget til en forholdsvis lille hund. Tog jeg ham til dyrlægen idag, få at få ham til at se på ham. Han er så også blevet meget småtspisende også den sidste uges tid.

Nu har han fået noget der hedder Medrol, han ska ha en ½ tablet 2 gange dagligt i 5 dage, så en ½ tablet om dagen i 2 dage. Så ska der gå 3 dage, og hvis han stadigvæk går og har ondt ska vi afsted til dyrlægen igen. Og så bliver det nok for sidste gang...

Jeg fortalte dyrlægen at Eddie har aldrig ville løftes, heller ikke da han var lille hvalp. Ik at je går og løfter på mine hunde, men da vi har soveværels på 1 sal og han sover der. Ja så ska han løftes i starten. Jeg spurgte dyrlægen om det kunne ha været fordi han har haft ondt, og det kunne det helt sikkert...

Ja undskyld det blev så langt, men det er sådan set historien om Eddie og hans gigt. Ville bare fortælle om det, ikke andet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eddie og hans gigt i ryggen...
Kommentér på:
Eddie og hans gigt i ryggen...

Annonce