{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.481 visninger | Oprettet:

Hundelufter?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet at finde en hundelufter til min Louis.
Sagen er den, at som nogen af jer måske ved, er han knap så god til det med at være alene. Det går dog meget meget bedre. Men så tænkte jeg at det kunne være super for ham, hvis der kom en og gik med ham i løbet af dagen (1 time - 1½) når jeg har en lang arbejdsdag. Hvad gider man en hundelufter i løn? Der er tale om 2-3 gange i ugen, hvor jeg gerne vil have hun lufter ham 1-1½ time??
Og så er der det med at finde den rigtige til det. Louis kan godt være lidt vild når man går ture med ham. Han er ikke så god til at gå i snor, hvilket vi træner meget på, men han er altid lydig efter mig. Så hun skal selvfølgelig være erfaren med hunde, da Louis også skal trænes jo, og det dur jo ikke at når han er med hende, så bliver han ikke trænet.
Jeg har kigget inde på www.hundesitter.dk , og der er også en som har skrevet til mig. Hvad har i af erfaringer med at bruge en hundelufter?? Han er jo mit kæreste eje smiley
Kom gerne med råd og alt hvad i har smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundelufter??
  • #1   14. jun 2010 Det lyder jo fantastisk! smiley
    Hende her som har skrevet er ikke proff, hun er en ung pige, som dog selv har ikke mindre end 4 hunde. Men ja, alda og omega er jo kemien, og om jeg kan stole på hende.
    Jeg er lidt bekymret over alderen, men selvfølgelig, jeg er også kun selv 20 år. Og man kan jo godt være mere moden end alderen siger.

• #2   14. jun 2010 Det tror jeg også jeg vil gøre smiley
    Men hvad er rimeligt med hensyn til "løn"?
    Hvis hun f.eks. skal komme 2 gange i ugen af en time pr. gang? Hun er kun 17 år.

• #3   14. jun 2010 Det er jo nemlig det smiley
    Jeg må også prøve at høre hende ad, hvad hun havde forestillet sig.

• #4   17. jun 2010 Jeg har selv fritidsjob ved siden af studiet (læser til dyrlæge) og har efterhånden luftet en del hunde hvor folk havde lidt problemer eller midlertidig manglede en løsning.

min sidste faste hund blev luftet 2x1 time og 1x ½ time ugentligt, tæt på min skole og i middagspausen så det var let for mig, der aftalte vi 50 i timen, men før det har jeg taget mindre da jeg mest af alt bare savnede hunde, så har også luftet gratis!. men siden da tager jeg mere, eftersom jeg ikke har tid til andet job ved siden af hundene smiley

jeg lufter en problem hund for 100 i timen, men lægger også meget energi i den time for at få hunden til at blive tryg ved andre hunde og mennesker, så tror det er noget i skal blive enige om. som udgangspunkt vil jeg sige sort arbejde til personer under 18 er en 75-100 i timen, men så kan man jo føle sig mere eller mindre god smiley - har aldrig hørt om sort rengørring til under en hund i timen fx smiley

vh louise kbh nv

• Emily H
    Emily H Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #5   27. dec 2016 Jeg er en pige på 13 år og jeg lufter naboens hund, jeg får 100kr om ugen og lufter hunden en time hver dag.
    Er det for lidt penge jeg får i løn eller hvad?

• #7   13. apr 2020 Michael, man er VIRKELIG dårlig til at reklamere for sin amatøragtige biks, hvis det bedste man kan gøre, er at skrive i en TI ÅR gammel tråd smiley

Anmelder dig selvfølgelig for at reklamere i forum.

Kommentér på:
Hundelufter??

Annonce