{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Hvalpefoder - Hjælp søges! {{forumTopicSubject}}

Jeg står med min nu, godt og vel 9 uger gamle labrador hvaps som jeg har anskaffet mig foderet Eukanuba til. Jeg fik noget foder fra sælger med men har valgt stille og roligt at skifte til Eukanuba. Nu ved jeg så at hun stadig har en smule orm selvom hun havde fået 2 ormekur inden hun kom hjemmefra og hun kommer også til at få yderligere her hos mig, skal til dr dyr på fredag. Nu er situationen sådan at hun har blød/tynd mave, forstået sådan at hendes afføring ikke er helt flydende, det hænger sammen det er bare meget blødt. Og nu er jeg så bange for om det kan være det foder hun får, selvom hun ikke får ret meget eukanuba endnu, måske er det, det andet foder hun ikke kan tåle? eller kan det alene bare være fordi hun ikke er helt af med ormene endnu?

Jeg håber ved gud ikke at det er det nye foder hun ikke kan tåle for der er 15 kg og det var da heller ikke helt billigt, så ville være træt af at skulle smide det ud smiley

Håber nogen har nogle gode teorier om hvad det kan skyldes, jeg vil jo gerne at min hund er sund og rask!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpefoder - Hjælp søges!
  • #1   10. jun 2010 Det kan jo godt være orm, men hvis det først er kommet efter du er begyndt at skifte foder, kan det godt tyde på at det er foderet den er gal med smiley Hvalpens mave er jo meget følsom, og hun er næsten lige blevet taget fra moderens mælk, og skal så ogå skifte foder, det er meget for den lille mave ... Næste gang du skal skifte foder, er det nok én god idé at købe én mindre sæk, for at finde ud af om hunden overhovedet kan lide det og/eller får dårlig mave af det smiley

• #2   10. jun 2010 Giv hende et par dage til at vænne sig til foderet og se hvordan det så går, men hvis hun har orm kan det jo meget vel være det der har gjort at hun har en smule dårlig mave :o)

• #3   10. jun 2010 Det kan du have meget ret i. Men nu stod vi tilfældigvis og havde travlt den dag, da vi skulle ud og skrive lejekontrakt og hunden skulle jo have noget at spise og det skulle jo også være kvalitet og de havde ikke rigtig nogle små poser til de større racer, desuden vaklede jeg i min beslutning trods stresset om at løbe om kap med tiden, vi var i forvejen sent på den og der var også en smule tilbud i det lange løb ved at købe den store pakke så blev nok grebet af situationen, hun kan smadder godt li det så det er heldigvis ikke problemet.
    Alligevel, hvor er det øv altså =(

• #4   10. jun 2010 egentlig havde jeg nok heller ikke tænkt videre over om hun ville kunne lide det eller ej, da jeg ofte synes at de gerne vil prøve at æde hvad de kan komme afsted med, og vores anden gamle tøs her hjemme bestemt ikke er kræsen, så skulle det da lige være grønsager hvis jeg skulle nævne noget hun ikke vil have, og eftersom eukanuba jo skulle være et ganske udemærket fodermærke havde jeg nok bare i farten tænkt at det var fint til hende.
    og nu kan jeg måske begynde at overveje at gokke mig selv i hovedet for den manglende eftertanke, og måske en del spildte penge, men uanset hvad skal hun jo ikke have noget hendes mave ikke kan tåle, så hellere pengene ud af vinduet

• #5   10. jun 2010 Der behøver ikke være noget galt med foderet. En lille ny hvalp er stresset den første tid hjemmefra og dette alene kan give tynd mave. Giv foderet nogle uger og se, hvordan det så går. Skift over så langsomt, som du kan.

Jeg er desuden meget sikker på, at Eukanuba har smagsgaranti, så du kan gå ned og få pengene tilbage, hvis det ikke virker.

• #6   10. jun 2010 dejligt smiley jeg vil se tiden an, evt forhører mig hos dyrlægen når vi skal aflægge et besøg der, sidst på ugen og ellers hvis det går helt galt kan jeg jo undersøge om jeg kan få pengene retur, men vi håber da at det går, jeg vil jo først og fremmest det bedste for hunden, det er jo synd hvis det fortsætter. Mange tak for svarene =)

• #7   10. jun 2010 Det var også bare et råd smiley men tænker også at du lige skal give hende lidt tid endnu smiley og ja snakke med dyrlægen ... Har bare selv lavet fejlen med at købe én stor sæk foder, og så har hunden ikke kunne fordøje det smiley men nu har min også meget sart mave ... Men håber da det bedste for din lille ny smiley hun ser dejlig ud

Kommentér på:
Hvalpefoder - Hjælp søges!

Annonce