{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Chokeret! Sindsyge jægere! {{forumTopicSubject}}

En af mine venner har så lige været ude at lufte sin hund i en skov hvor han havde hende løs han ser så nogen jæger der sigter på hende han skynder sig at få hunden i snor og jægerne følger kraftedme efter ham og sigter på ham og hunden og han kan høre dem snakke om hvordan de kan komme til at skyde hunden for han går selvfølgelig så de ikke kan sigte på hunden! Men hva fanden er det for noget at sigte på folk! Er de fuldstændigt gale i hovedet han er så ved at ringe til politiet nu og de vil vidst sende en vogn ud! Er simpelthen så chokeret og vred over at sådan nogen galninge kan have lov at eje et gevær! Er rasende lige nu!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokeret! Sindsyge jægere!
  • #2   3. jun 2010 Håber dælme politiet gør noget. De ville hvertfald ikke selv tvivle hvis nogen sigtede på dem så ville de skyde!

• #3   3. jun 2010 Håber jeg også de gør

• #4   3. jun 2010 hvilken hund havde han med? tænker bare på hvis folk,,jægere eller what ever skal til at gøre selvtægt,,puha

• #6   3. jun 2010 En dobertæve på 1,5 men hun var ikke i nærheden af dem for han så jægerne før hende og kaldte hende til sig og tog hende i snor! Er mega chokeret lige nu det simpelthen for sindsygt. Det var 2 jægere og de sigtede begge på dem og snakkede om hvordan de kunne skyde hunden mens de fulgte efter ham!

• #7   3. jun 2010 selvfølgelig trist, at de var så ubehagelige... men han må IKKE gå med den løs i en skov - og jeg kan egentlig godt forstå, at de folk der har betalt for jagten ville være pænt sure over en løs hund....

• #8   3. jun 2010 Der er jagtsæson, bukkejagt, fra d. 16/5 til d. 17/6 ..dette ligger nogenlunde fast fra år til år, her i området er der masser af natur, bla. store vildmose, som vi elsker at gå tur i, også med hunden løs... det er der ikke nogen der siger noget til, så længe vi til gengæld respekterer bukkejagten, som for de fleste jægere er "hellig".

Naturligvis er det på ingen måde iorden, at true med at skyde hunden, sigte på den eller noget-som-helst i den retning, men jeg skal da også lige sige at det ærgrer mig når folk ikke kan finde ud af at respektere de regler der gælder, både de skrevne og uskrevne, det går i reglen ud over alle os andre.

• #10   3. jun 2010 Anna: Det ved han godt også derfor han tog hende i snor med det samme. Men det sku ikke en undskylding for at opføre sig så sindsygt og sigte på ham!

Karen: De sigtede også på ham! De fuldstændigt sindsyge så jeg ligeglad med hvad han har gjort det gør man bare ikke!

• #11   3. jun 2010 ja en dobber kan vel ikke ha lignet et rådyr

• #12   3. jun 2010 Rikke: ja de sagde jo ikke noget til ham han fik jo hunden i snor med det samme de fulgte bare efter med riflen mod ham og hunden! I stedet for kunne de have snakket med ham om at det et problem at han har hunden løs!

• #13   3. jun 2010 jn&sn N: nej. hehe. og slet ikke når han tog den i snor

• #14   3. jun 2010 Cat: nej det var ikke for sjov! og selv hvis det var så det da for sindsygt en riffel er ikke et legetøj

• #15   3. jun 2010 Det var ikke for sjovt! De gik efter ham i et stykke tid med riflen mod ham mens de snakkede om hvordan de kunne skyde hunden. Men det også ligemeget pointen er at de burde anholdes og have taget deres jagttegn

• #16   3. jun 2010 Hvis de også sigtede på ham, så er det faktisk trusler på livet og det kan dømmes hårdt...

Håber han har et vidne eller 2, så står han langt stærkere...

Uanset om de er trætte af løse hunde, må de aldrig pege deres våben mod andre !

folk kan jo ligesom ikke se om det er skarpladt eller ej

• #17   3. jun 2010 Rene: lige præcis. Desværre var der kun ham hunden og de 2 jægere så det nok begrænset hvad der kan gøres. desværre for de burde få en lærestreg

• #18   3. jun 2010 Cat: Det var ikke en skov han havde været i før så nej det var ikke derfor han har sit eget stykke skov han normalt går i

• #19   3. jun 2010 Cat: Det gør han også men det bliver jo nok påstand mod påstand desværre

• #20   3. jun 2010 Cat, uanset hensigten, så er det dybt forkasteligt at rette et skydevåben mod andre og jeg kan slet ikke bruge en "undskyldning" om de er trætte af løse hunde til noget som helst...

Løse hunde er et kæmpe problem, men dette er absolut ikke måden at løse det på og jeg havde politianmeldt det med det samme

• #21   3. jun 2010 Cat: Det er meldt til politiet så må vi se hva der sker

• #22   3. jun 2010 Rikke. Rene siger netop at det forkasteligt at de sigter på folk. Du må læse tråden lidt bedre igennem. hehe

• #23   3. jun 2010 Cat: jep. det sidste jeg hørte var at de måske ville sende en vogn ud for at finde ud af hvad det var for noget

• #24   3. jun 2010 Cat: ja medmindre han også er sådan en nar? vi ved jo ikke om en af dem var ejeren af det stykke skov

• #25   4. jun 2010 Lige præcis sådan nogle narrøve der ødelægger det for andre. I øvrigt skyder vi da ikke jægernes forvildede jagthunde som godt må løbe løs, mange gange total uden for kontrol...

• #27   4. jun 2010 holdkæft nogle klaphatte! Ja, jeg troede også at det skulle markeres at der var jagt, men er da adskillige gange blevet overrasket over pludselig at stå midt i en skov, hvor der pludselig er blevet skudt. Men nu er de også pænt skydegale her hvor jeg bor!

Jeg har så af og til haft en løs jagthund med på gåtur, som egentlig var på jagt, men som åbenbart hellere ville på gåtur med mig. Hvad sker der for det?

• #28   4. jun 2010 Der var ikke markeret noget som helst nogen steder

• #29   4. jun 2010 Nu har jeg ikke læst alle indlæg. Jeg mener ikke at det er okay at sigte på hverken mennesker eller hunde i denne forbindelse. På den anden side kan jeg nu godt forstå hvis jægerene bliver temlig trætte af aqt der render folk runde med løse hunde i skoven For hvis der ikke har været sat skilte op om at der var jagt ja så er det jo nok en privat skov. Og jægerene har betalt (ofte) store summer i jagtleje.Så kan faktisk godt forstå dem. Og så er det jo nok ikke det smarteste i verden med løse hunde i skoven med alle de dyreunger der vælter runde for tiden.

Kommentér på:
Chokeret! Sindsyge jægere!

Annonce