{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbildsgravid ???
  • #1   1. jun 2010 Det hedder falsk drægtig hos hunde, men har den været det før? For den må da have været i løb nogle gange hvis den er 3 år.

• #2   1. jun 2010 hun har ikke været falsk drægtig før. men hun har self, været i løb en del gange

• #3   1. jun 2010 asta blev indbilsk efter 63 dage fra løb og det var klassisk hver gang. mælk i patterne, pive, urolig, stjæle ting som hun troede var hvalpe, hang på en konstant, gravede huller, spiste ikke, generelt ikke til at være i hus med, hun fik galastop fra dyrlægen og det hjælper.
    kontakt din dyrlæge, det bedste er en sterilisation, så hun ikke bliver indbilsk og så du fri for løbetid og chancen brystkræft hos din hund bliver minsket, når din hun først er indbilsk så bliver den det hver gang

• #4   1. jun 2010 sofia c
    det er næsten 60 dage siden hun var i løb
    hun har ikke taget nogle ting endnu men ellers lyder det desværre som hende. har ikke set efter om der er mælk. men alt det andet passer
    jeg ringer til dyrlægen imorgen
    tak for svarene

• #5   1. jun 2010 Min tæve er lige midt i det. Det har været så voldsomt at hun er igang med 2. behandling. Hun har og er som I beskriver, men har dog ikke haft "hvalpe". Men hun har haft så meget mælk at hun har været våd på maven.

• #6   1. jun 2010 min chi ginger pie er osse falsk drægtig hver gang hun har været i løb de slet ikke sig selv det så synd for dem så hun skal sterileres snart min dyrlæge siger de kan få både brystkræft og sukkersyge ved falsk drægtighed.

Kommentér på:
indbildsgravid ???

Annonce