780 visninger
|
Oprettet:
hund nummer to :) {{forumTopicSubject}}
så blev vores schæfer "endelig gammel nok" til at hund nummer to kom til
vi har netop fået vores lille Sanji hjem. han er en rigtig fin kleiner münsterländer, og der er fyldt med krudt i hans lille krop Kiba er netop fyldt et år, og han elsker sin nye lillebror. og det er gengældt
det er skønt at se, og jeg glæder mig helt vildt til Sanji bliver lidt ældre og de rigtig kan nyde hinanden.
tror vi får et par "drengerøve" som elsker sjov og ballade, og det var netop derfor vi valgte at få nummer to nu så de kan nyde hinanden i mange år
ville bare dele min glæde og lykke over familieforøgelsen
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 109
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Har næsten kun positivt at sige om at have to hunde ( skal snart have nummer tre ). Dog skal der sættes noget mere tid af til træning ( gør ikke noget hvis man elsker det ) og jeg har så valgt at lufte hundene hver for sig, da de har haft det med at køre hinanden op på lufteturene. Så det går der jo også en del timer med dagl.
maj 2009
men Kiba er også godt trænet og forstår at give ham den lille fred når han har brug for det, så derfor gjorde vi det nu
men dejligt at høre de stadig nyder hinanden
og ja, træning, penge og tid skal der jo mere til af, men det er jo en selvfølge når man dobler op
men vil da se på det med gåturerne hvordan det udvikler sig, for så vil jeg da huske på at gå hver for sig
maj 2009
men han kommer ude fra Ikast ved nogle bekendte...
er bare så glad for ham allerede
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 1.001
maj 2009
men heldigvis er alle i live og fundet nye hjem men ja, forstår godt din reaktion!
hund nummer to :)