{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Hundeleg {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vi har en gammel hund og en lille hvalp smiley Så tænker jeg på om det ville være en god idé at vende hvalpen fra at bide når de leger, eller om de selv finder ud af det. For tænker hvis nu nogle venner/familie kommer med deres hund og så vores hvalp plejer at bide når den leger med hunde. Hvis man skal vende den fra at bide under leg med andre hunde, hvordan er det nemmest så ? smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeleg
  • #1   31. maj 2010 Det kommer meget an på hundenes kommunikation =)

Min store hund på 5 år er meget tålmodig og god til hvalpe og små hunde. Hvalpe bider jo, og bliver det for hårdt piver min store dreng bare engang og så "undskylder" hvalpen ved at slikke i mundvig og slå med forpoter.

Er hvalpen frygtelig træls og pågående er det ikke fair at den gamle hund skal stå med hele balladen, så der ville jeg gå ind og aflede hvalpen fra at lege vildt med hunden til at lege med legesager.

Igen, det handler om at læse hundene og ud fra deres kommunikation finde ud af om der skal skrides ind eller ej =)

• #2   31. maj 2010 Jeg har altid ladet vores klare det selv. Den gamle finder sig i meget fra en hvap, men en skønne dag siger den fra. Det er den bedste måde hvalpen lærer tingene på.
    Dog skal den helst møde venlige hunde de første mdr. Ellers kan den blive bange for fremmede hunde.

• #3   31. maj 2010 Okay tak smiley

Vores gamle fylder 11 snart, så han er meget stille, men kan dog godt ruske i reb og løbe vildt, men han lader bare hvalpen bide i kinder og nakken, men engang imellem siger han også fra, men det ikke altid vores hvalp forstår det tror jeg, for han bliver bare ved smiley Men så hvis jeg prøver at skille dem ad, så kommer vores gamle hund løbende fordi han bliver jaloux smiley

Kommentér på:
Hundeleg

Annonce