{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Puha en grim en at stå op til {{forumTopicSubject}}

Jeg hørte godt i nat at en af min hund falt ud af senge og der efter kravlet ind under senge trodet det var min unghund russjkat da han af og til falder ud. men her til morgen da jeg vånget var min gammel hun ikke under dyene som han altid er og russjkat låg i fodenden, så kalte på Jack men han kom ikke efter lidt tid kom han ud under senge kravlet op i senge stod og rystet lage sig ned og kravlet så rundt i senge. da vi så stod op ville han ikke hoppe ned lige med det samme. har så gådet rundt med ham og der er ikke noget med han med når vi så går ind til senge starter det igen så han har nok fået en forskrækkelser.

puha puha godt han ikke er komme til skade.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha en grim en at stå op til
  • #1   31. maj 2010 Kan på din profil, se at Jack er en hund med " gang i den " og at han kun er fem år gammel. Han kan jo godt, i søvne, ha slået sig slemt da han faldt ned fra din seng. Ved at du vil holde øje med ham i løbet af dagen.
    Håber da ikke at det er andet end en forskrækkelse han har fået sig.

• #2   31. maj 2010 Han synes vel nu at sengen er en "slem" ting, som smider en ud af sengen smiley
    Sæt dig i sengen og leg med den anden hund, så finder Jack ud af nååå ja den er nok ikke så slem og begynder at lege med..
    Vend sengen til noget positivt, så går der ingen tid før episoden er glemt.

Jeg siger dette fordi jeg selv bruger det til Linda.
    Hun kan lige pludselig på en gåtur blive bange for en kabeltønde (de der store nogle, hvor de ofte er orange ledningsrør). Jeg går forbi med den 4-5gange mens vi kommer tættere på (Linda både er bange og ryster). Når vi så kommer tættere på så snakker jeg med "tønden" og nusser den. Får Sonja til at komme og sige hej, mens Linda står og ser dum ud mens hun ryster, meeeen når jeg så begynder at nusse den og prikke lidt til Sonja henne ved den SÅ kan hun altså ikke lade være med at komme helt hen. Det er med forsigtige skridt og bagben som ikke kan være mere strakt bagud, hehe. Jeg roser hende og siger hvor fin og sød tønden er, når hun har snust prikker jeg lidt til hende så hun kommer i lege humør og og jeg får hende til at sætte forben op af den. Og så er hun ikke bange for den mere. Og vi går videre med en positiv oplevelse, dagen efter gik vi forbi den igen og skulle hilse på den, men denne gang var hun slet ikke bange for den.

• #3   31. maj 2010 Ja er også sikker på den er farlig og det er bare om at træne.
    Men da Jack er en hund de ikke blive bange for noget lige maget hvor slemt det er og han er for kommet til skade ved ting og er aldrig blevet bange for noget, så blive man lidt bekymret for om der er sket noget.

Han er lidt fraværne og sover en del så har lige haft fat i dyrlægen som vil ringe sender i dag

• #4   31. maj 2010 Jeg håber det hele ordner sig

Kommentér på:
Puha en grim en at stå op til

Annonce