{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Det var egentlig en underlig udtalelse {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden blev min tæve overfaldet af en hanhund der gik over hegnet..

Den prøvede at parre hende trods hun ikke var i løbetid og da hun forsvarede sig, gik den amok.. Jeg slog og sparkede til kræet og lige meget hjalp det.. Så jeg begyndte at gå hjemad, med den anden hunden flyvende rundt om os.. Den var flere gange ved at blive kørt ned selvom det er en lille landsby jeg bor i..

Men jeg kom hjem, og fik Allie ind, tjekkede hende og da den anden køter stadig stod udenfor, så valgte jeg at få snor på den, og hive den tilbage hvor jeg fandt den for at se hvem der ejede den. Og den hund var SÅ tynd. Det lignede en blanding af noget jagthund og noget stort.. Nå jeg siger den var tynd var det så slemt at man kunne se ribben, hofter, og alt. Den sad i mine lommer da den lugtede godbidder fordi den var så sulten.
Jeg fik afleveret hunden, og damen der ejede den var sørme kørt , selvom hendes to hunde gik ude i haven og kom så tilbage mens jeg stod i indkørslen.

Når men jeg havde tjekket Allie inden jeg gik hjem med den anden, og der var heldigvis intet at se. Så forsikringen skulle jeg ikke have fat i, men så ringede jeg til politiet og anmeldte episoden, og derefter til dyreværnet.. Manden derinde var godt nok ikke for klog at høre på. Hans svar var at jagthunde jo ofte er tynde alligevel.. Øhh Ja, men den her er skind og ben..
Ja hav ville se om han fik tid til at køre ud på adressen og se på hunden..

Har undret mig over den udtalelse i ugevis.. Er det virkelig OK at hund er SÅ tynd bare fordi den minder om en forstørret jagthund??
Det mener jeg ikke selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var egentlig en underlig udtalelse
  • #1   30. maj 2010 Nej absolut ikke
    Desuden er nogle jagthunde tynde, men man kan se deres muskelmasse

• #2   30. maj 2010 Nej det sku ikke iorden! Håber dyreværnet tager affære

• #3   30. maj 2010 Nej, det er ikke okay. Det er kun hollywood, der ikke skelner mellem slank/atletisk og udmagret.

Prøv en anden dyreforening (eller sig til den første at du vil). Det kan måske hjælpe.

Hvis det sker igen, kan du aflevere hunden til politiet. Det kan vække naboproblemer, men det kan måske også vække dem generelt at betale 500 kr for deres hund.

• #4   30. maj 2010 Christina - naboproblemer rager mig.. Havde Allie været i løbetid havde min hund muligvis været ødelagt.. Hun er ikke gammel nok til hvalpe, og abortsprøjter er ikke ligefrem vitaminer.. Ja, god idé.. En lille bøde kunne måske vække ejerdamen.

Deværre har jeg ikke set hunden siden, så jeg ved ikke om den har taget på, men går ofte forbi bare for at tjekke.. Og er der ikke sket noget, så ved jeg at det ikke er dyrenes værn der bliver ringet til..

• #5   30. maj 2010 Ja, bestemt er en slank hund bedre end tynde, men jegmener nu je er kompetent nok til at kunne vurdere det var FOR tyndt.. trods en tyk, fedtet pels kunne jeg se knoglerne på hunden..

Kommentér på:
Det var egentlig en underlig udtalelse

Annonce