{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

Pyha.....*G* {{forumTopicSubject}}

Vi har haft store problemer med at Lotus har badet i vores andedam i haven. Det har ikke været et problem for os, men det har det for vores naboer. Lotus gør nemlig imens hun bader. Og underligt nok gider de ikke at høre på en gøende hund hele weekenden.....*G*

Så vi besluttede at indhegne andedammen.

Idag kørte jeg så ud og købte 10 meter hegn og en hulens masse pæle til at sætte i jorden...

Hmmmmmmm....... Det viser sig så at der er cementeret et pænt stykke ud fra andedammen..... Så pælene står ikke HELT som jeg havde håbet. Hegnet er ikke langt nok, så vi måtte lade det gå ind over en smal "tange" i dammen.

Lotus er, generelt, meget lydig, så jeg var fuld af fortrøstning og mente nok at hun ville respektere et hegn uanset hvor godt det står fast eller ej....

Jeg tog så grueligt fejl!!!!

Efter vi havde sat hegnet op, lukkede jeg tøserne ud og Lotus stilede målbevidst hen mod dammen..... Jeg stod og iagtog hende........ Uha, hun var hele vejen rundt og så mere og mere fortvivlet ud........ Hendes "badested" var indhegnet!!!! Hun blev ved at gå rundt om det. Hun stoppede og kiggede bebrejdende på mig........ DUMME MOR!!!!!!

Til sidst (efter et kvarters tid) satte hun sig ned...... Kiggede ned i vandet........... Kom med et DYBT suk....... Og kiggede på mig.....

Jeg følte mig sejrsrig..........Og meget meget ond!!!!!

Men jeg havde gjort regning uden vært..... For pludselig tog fanden ved hende og hun kravlede under hegnet det eneste sted, hvor jeg havde en formodning om at hun kunne komme under!!

Så hvem af os var sejrsrig?? Ikke mig i alle tilfælde....

DAMN....... Der lå hun fornøjet og plaskede rundt og gøede af sine lungers fulde kraft......... Og Kaido fandt hullet hurtigere end jeg kunne nå derhen, så med èt havde vi 2 hunde i vandet....!!!

Jamen, jeg måtte jo kravle over hegnet og få lokket Kaido ud igen..... Det gik ok og hun blev lukket ind i huset...

Så kom turen til Lotus................ Jeg stod med min mest indsmigrende stemme og kaldte....... Loooootus...... Puttepige.............. Tuuussemor......... Kom herhen til mor:-))))

Meeeeeen tøsen ænsede mig overhovedet ikke. Men hun var klog nok til at holde sig så langt væk fra mig at jeg ikke kunne få smidt snoren, som jeg stod med bag ryggen, over halsen på hende!!!!!!

Så der stod jeg.......... På kanten af en andedam....... Med en køter liggende nede i vandet og gø for fuld power...... Og en anden hund stående inde i huset og gø for fuld power!!!!

Jeg følte mig pludselig meget meget træt....... Og meget meget gammel........

Med èt mistede hun koncentrationen og fik svømmet lidt for langt over mod mig......... HOPLA..... På med snoren.....

Hun kiggede MEGET bebrejdende på mig og jeg følte mig SÅ ond...... Men op kom hun og så blev hun lukket ind til Kaido.

Bagefter sad vi, helt fortvivlet, og kiggede på den skide andedam og funderede over hvordan sytten vi kunne gøre, så hun ikke kunne komme derned igen......????

Vi fik bakset en KÆMPE sten hen på kanten af dammen, bundet noget van(d)vittig stærkt og besværligt og hårdt tråd omkring. Så plumpede vi stenen ned i vandet og bandt tråden rundt om hegnet........

Derefter lukkede vi tøserne ud igen.......

De har endnu ikke fundet ud af at komme i!!!

Meeeeeeeen jeg tør squtte at være FOR kæphøj endnu....... Spørgsmålet er om hun finder en vej ind, når det bliver varmere i vejret??

Nogen der vil bytte med et par hunde, som bare har LIDT respekt for vand????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha.....*G*
Kommentér på:
Pyha.....*G*

Annonce