4.202 visninger
|
Oprettet:
Bur til Toyota Aygo? {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG brugere!
Jeg har jo ikke verdens største bil, så p.t. sidder Simba på bagsædet eller passagersædet foran (med airbag slået fra) i en sikkerhedssele. Men jeg syntes ikke det er helt optimalt, jeg er stadig nervøs for hvor meget han kan komme til skade ved en pludselig opbremsning.
Så til jer som kører rundt i små biler - hvordan bliver jeres hunde transporterede? Er der nogle der kan anbefale et bur til en lille bil?
På forhånd tak og god weekend!
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.289
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
(link fjernet)
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
man kan også købe dem hos safedog.dk, er nok lidt malet af jeg altid bliver snuppet i tolden når jeg køber noget udenfor den danske grænse derfor smed jeg de danske links. (I am just lucky I guess)
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Jeg tænker tit på det som *hunden* skriver. Men det er jo ikke lige sån at man går ud og køber ny bil. Det er sku dyrt! Jeg har anhængertræk på, så håber den tar det meste hvis der er en der køre op i mig. For puh-ha en tanke!! Ad-bad!!
jan 2010
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 17
Mikala N - jeg slår airbag fra på passagersædet når Simba sidder det, for hvis der skulle ske et uheld hvor de bliver udløst ville Simba få et ordentlig slag i hoved af dem - så det er bare endnu en sikkerhedsforanstaltning.
jan 2010
I starten havde jeg hende på bagsædet i en sikkerhedssele. Det resulterede i at hun gnavede selen over, hoppede op foran, gnavede i min gearstang, ødelagde den stav så jeg kan ikke trykke sprintlervæske ud, og gnavede i håndbremsen. Så det opgav jeg igen. Hun kunne heller ikke li når jeg gik fra bilen, da hun sad der. Nu er hun mere rolig, medmindre hun kan se mig. Det er som om det hendes sted omme bagved.
jan 2010
Bur til Toyota Aygo?