{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

R.I.P min lille fighter.. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger saa klare min lille fighter Tom den ikke..
Han spiste ellers saa fint igaar og tog 10g i loebet af hele dagen sagde min ven som jo passede dem fordi jeg var i Tyskland..
Men m aftenen ville han ikek rigtig spise saa meget og virkede lidt dvask.. og min ven gav ham 1ml 2 gange i loebet af natten og alligevel klarede han den ikke..

jeg ved self ikke hvad der er gaaet galt og hvorfor han ikke klarede den og har det skidt over at jeg tog afsted eller ikke havde taget dem med mig nu for hvad hvis han saa stadig var i live.. det er saa traels det skulle ske naar jeg var vaek.. smiley

men nu er lille Tom et godt sted hvor han har fred og hygge med de mange andre hvalpe og kan lege med Maya's lille prins som heller ikke klarede den..

R.I.P lille Tom

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P min lille fighter..
  • #1   27. maj 2010 Det var synd - R.I.P bette hvalp!
    Hvorfor var du nødt til at rejse fra dem?

• #2   27. maj 2010 Sov sødt bette guld klump.

Skulle du på forretningsrejse eller...?

• #3   27. maj 2010 R.I.P. lille Tom (fighter). Det var åbenbart ikke meningen, at du skulle klare den - man siger jo, at der er en mening med alt........

• #4   27. maj 2010 Trist.. smiley R.I.P
    Hvor gammel var han?

• #5   27. maj 2010 Jeg var i tyskland ved min veninde til polterabend, hun skal giftes imorgen..

and blev 2 uger og 5dage.. smiley

Joan: Ja jeg troede ogsaa han ville klare den..
    Han fik stadig sproejte og engang imellem flaske naar han virkede til at ville det..

det vaerste er at jeg ikke ved om det er fordi han har faaet det i lungerne, da min ven sagde han spiste 4,5ml om morgenen da han kom og saa 3ml hver gang han fodrede lige indtil om aftenen.. jeg sagde at han skulle bare vaere taget til dyrlaege da tom om aftenen kun ville have 1ml.. men synes heller ikke jeg kan skyde skylden paa min ven han har jo gjord et godt arbejde med at fodre hver anden time og jeg ved som sagt ikke hvad der er sket.. det kan jo vaere at han bare ikke skulle vaere paa den jord.. men jeg bliver ved med at taenke paa hvad nu hvis jeg havde vaeret der var det saa sket? og det er traels.. smiley

• #6   27. maj 2010 Bettina, du behoever jo heller ikke forstaa hvorfor jeg gjorde det..
    Jeg har kendt min veninde i 18aar og det var hendes polterabend og det har vaeret planen at komme der laenge inden hvalpene var foedt og ja det gik saa fint med tom og min ven vidste jo hvordan han skulle fodre ham.. jeg kunne self have valgt og tage dem med men det er jo ikke sikkert det havde aendret noget somhelst..
    og du tror ikke jeg er rigtig ked af hvad der er sket??

• #7   27. maj 2010 åhh nej anne det jeg frygteligt ked af og høre,stakkels lille fyr og dig, det gik ellers så godt med ham, blir helt ked af det har jo selv lige mistet prins johnson nu er de 2 da sammen i hunde himlen og har det godt, jeg tror bestemt din ven har gjort det så godt han kunne, og du skal ikke have det dårligt over du tog afsted, så dårlig samvittighed hjælper dig ikke søde,du havde jo sørget for en der tog sig af dem,så mere kunne du ikke gøre,r.i.p lille tom :O(

• #8   27. maj 2010 RIP lille hvalp...
    og du skal ikke have dårlig samvittighed, du havde (desværre) nok ikke kunne gøre noget alligevel..

• #9   27. maj 2010 Tak soede Gitte.. og ja du ved jo hvordan det er.. maa nok sige efter jeg kom og hjem og saa hvor fredelig han saa ud er jeg glad for at jeg ikek selv var her da det skete for saa var jeg sku nok blever endnu mere ked af det..
    og ja nu hygger ham og prins sig med de andre smaa hvalpe.. smiley

Tak Betina.. og ja min mor sagde ogsaa at han jo havde haft alle odds mod ham lige fra start og det samme havde dyrlaegen sagt.. saa det var nok bare saadan det skulle vaere..

• #10   28. maj 2010 han blev aldrig sproejtet direkte i munden det var altid fra siden ind og saa kun meget langsom saa han selv kunne drikke det..
    Jeg tror han fik et organ svigt for det gik saa hurtigt.. smiley

men han har det bedre nu sammen med gitte's lille prins johnson, de er jo naesten samme alder saa de hygegr sig i hunde himlen..

• #11   28. maj 2010 ja anne de 2 små har det godt nu og lider ikke mere,godt du så ham da du kom hjem så du har et dejligt billede af ham trods alt :O( jeg føler selv vi er ramt af alle uheld her først mister vi lille johnson så blir ginger min chi syg og maya fik feber og ørebetændelse efter fødslen, og idag går det helt galt igen vi ude og gå en tur og pludselig falder maya og og kan ikke trække vejret jeg løfter hende op ringer til dyrlæge og min søn vi er ved dyrlæge en halv time efter, maya har blodmangel og feber vi aner ikke hvorfor hun får en sprøjte med jern og en med antibiotika hendes tandkød er helt hvidt hun halser meget trækker vejret hurtig og er meget meget træt, hun er med hjemme igen men skal have taget blodprøver mandag morgen så vi kan finde ud af hva der er galt, dyrlægen ville indlægge hende men syntes det var at stresse hende når hun har hvalpe så nu holder jeg ekstra øje med hende og skal ringe med det samme hvis hun blir dårlig igen, hun har aldrig fejlet noget hva sker der lige,er så bange for at miste hende dyrlægen var meget urolig over det hvide tandkød det ikke godt sagde han, undskyld anne jeg brugte din tråd sig hvis jeg skal slette den igen så gør jeg det sorry.:O(

• #12   29. maj 2010 det er helt iorden gitte.. haaber virkelig at lille Maya bliver frisk igen.. kender godt foelsen af at vaere bange for at miste sin elskede lille vaps.. smiley det er aldrig sjovt..
    jeg haaber at de mandag kan finde ud af hvad hun fejler og kan goere hende rask igen og saa at hun self klare dig gennem weekenden.. mange gange held og lykke med hende krydsder finger for dig..

Vi har lige begravet tom idag taet paa hvor jeg bor ved et lille trae ned til vandet.. og lashes var med til at sige farvel til ham, hun kiggede helt underligt da jeg lagde ham i jorden..

• #13   29. maj 2010 Ja det var ogsaa lidt underligt.. det var som hun vidste at det var ok hvad vi gjorde med ham men hun alligevel gerne lige ville sige et sidste farvel til ham..

• #14   29. maj 2010 ja synes ogsaa det var det mest rigtige at goere.. havde faktisk hele natten til igaar droemt at jeg bare skulle varme ham og saa give ham hjertemassage saa skulel han nok komme til live igen..

• #15   29. maj 2010 ja man bliver jo helt i tvivl om det nu ogsaa ville virke.. heldigvis er de 2 store jo begyndt at ville noget mere saa bruge tid paa at snakke med dem og sige deres navne og saa har de spist rigtig mad foerste gang i gaar og det var et hit selvom det var ud over det hele og paa poterne smiley men det er rart jeg kan bruge mere tid paa dem og faa dem godt socaliseret smiley det faar i hvert fald mine tanker lidt vaek fra det med tom.. smiley

• #16   29. maj 2010 tak anne maya er stadig dårlig, ja du vil altid tænke på tom sådan har jeg det osse med lille johnson jeg kæmpede 5 dage med ham, og du kæmpede endnu længere men de har det godt nu og så må vi tage os af de andre :O) joan, ginger s lymfer i halsen var meget hævet så hun får medicin og det har allerede hjulpet,hun har stadig hold i nakken men det er blevet meget bedre idag har hun leget for første gang i en uge dejligt, ja det er vist blod mangel maya har så er ? bare hvorfor, hun har aldrig været syg før plus hun er undersøgt for alt inden avl og så blir hun syg nu åhh jeg er lidt opgivende lige nu må jeg sige .O(

• #17   30. maj 2010 joan, nej hun mistede ikke meget blod ved fødslen,så forstår det bare ikke,min dyrlæge gav hende en sprøjte med jern og noget pasta med hjem hun skal have en spsk af hver dag men hun er stadig mega træt falder i søvn hele tiden hun passer sine hvalpe til ug men sover meget og når hun er vågen er hun urolig graver alle steder og tandkødet er stedig helt bleghvidt ,jeg nusser osse om hende hele tiden hun hænger osse op af mig,bare det ikke er alvorligt, ja det dejligt ginger er ved at være på toppen igen.

• #18   30. maj 2010 tusind tak joan det jeg glad for, men ved at nogle af blodprøverne skal sendes til tyskland så hvornår får jeg svar på dem så hmm

• #19   30. maj 2010 normalt naar blod bliver sendt til udlandet skulle det gerne vaere der indenfor ca 24-48timer og saa tror jeg du vil have et svar efter en uge elelr noget..
    jeg vil ogsaa kryders ALT der kan krydses.. smiley

• #20   30. maj 2010 tusind tak anne og tak for oplysningen jeg spørger min dyrlæge mandag, men tror du har ret for micki min anden dper fik taget blodprøver og de var der mener jeg efter ca 1 uge men ved jo ikke om det kommer an på hvad for nogle prøver det er.

• #21   30. maj 2010 Jeg ved at med saadan ting gaar det hurtig fordi det jo skal vaere friskt naar det skal tjekkes..
    Det er det samme naar man sender saed fra hingste til hoppe ejere i udlandet saa har det det ogsaa indenfor 24/48timer fordi det skal gaa saa hurtig saa muligt.. skal det laengre bliver det frosset ned men det er jo ikke lige til at goere med blod for saa tror jeg man kan oedelaegge det man maaske skal tjekke for... og tror ogsaa kun det bliver sendt ned til hamburg omraadet. smiley
    Haaber bare det er jern mangle hun har fordi hun har faaet saa mange hvalpe.. det tager jo meget blod fra hende som skal over til hvalpene i deres vaekst i maven og naar de saa er foedt at de spiser saa meget og tager en masse af hendes energi og derfor ikek har energi til at kunne vedligeholde hendes krop saa godt..

det bliver dejligt nu naar de kan begynde at spise lidt selv det vil helst sikkert hjaelpe Maya meget saa hun kan faa ro..

Lashes er jo begyndt at sove under dynen ved mig igen og saa hopper hun ellers ned og passer de smaa engang imellem med lidt mad.. smiley

• #22   30. maj 2010 ja jeg håber osse det går hurtig med de prøver, og håber det osse kun er jern hun mangler tak anne for din omsorg, sjovt du siger det maya har de sidste par dage osse sovet under dynen ved mig og så hoppet ned til de små når de skal have mad osv, og om aften kommer hun og ligger i sofaen hos os men holder skarpt øje med de små henne i buret mine er 19 dage idag og 3 af dem kan gå nu ,ser så sjovt ud de vælter jo lidt he he hvad vejer dine nu? har du dem i et bur eller andet? ja det vil lette når de begynder at spise selv 2 af dem prøvede at få lidt foder idag de tog lidt men de andre ville ikke ,det osse lidt for tidlig,:O)

• #23   30. maj 2010 jeg vejer kune mine om mandagen efter de blev 2 uger da de vokser fint men vil tror Freja er paa 850-900g og Anton er en 750-800g smiley men er ikke sikker.. smiley
    min fik fredag mad for foerste gang og de var helt tosset med det, freja havde det i hele hovedet og har saa siden hverdag faaet end lille smule bloedt op i vandt.. smiley
    de bliver ogsaa bedre og bedre til at gaa og anton naermest loeb idag.. de har en stor bloed kurv med hoeje kanter og med en vetbed i bunden og et taeppe saa de kan putte under.. er begyndt at tage dem ud paa gulvet paa et taeppe (har paket gulv uden gulvvarme saa det er lidt koldt for de smaa maver) og der gaar de lidt rundt og piver fordi de ikke har der trykke kurv..
    Freja lavede idag hendes allerfoerste bjef og knur og hvor loed det bare sjovt.. hun blev helt vild fordi jeg snakkede med Anton smiley

havd tid skal maya til dyrlaege imorgen? vil krydse alt for jer smiley

• #24   30. maj 2010 igår bjeffede den ene han hvalp osse her he he det lød så sjovt jeg tog ham op mens han sov så tror han fik et lille chock, jeg vejer hver søndag og den største vejer idag 760 gram og den mindste 610 gram så nogle tykbasser er de nu, jeg har osse parket gulve og det er lidt koldt ja og så glider de på det he he bambi på glatis, vi skal være ved dyrlæge kl 1045 imorgen.tak fordi du krydser alt for os :O) ja det blir sjovere og sjovere nu når de begynder at gå og lege lidt, maya s ene pige hvalp hun bider maya i øret og benet det så sødt, var det ikke den 8 maj dine blev født? jeg bruger osse veetbed de så gode, kan de små ikke kravle ud af den kurv du har dem i? troede ikke man kunne få en kurv med så høje kanter

• #25   31. maj 2010 ja mine 2 bider ogsaa begge i lashes baade i hovedet og benene og i hinanden.. smiley
    Nej ikke endnu men det var nok ikke laenge inden de kan i hvert fald giver Anton det nogen gode forsoeg her de sidste par dage og kommer laengere og laenger smiley
    Ja de er godt nok ved at vaere store, Freja er bare saa fed man kan slet ikke maerke hendes ribben smiley har lige vejet dem og Freja er 1015g saa hun har rundet 1kg smiley og Anton er 845g smiley

haaber det gik godt med maya ved dyrlaegen..

• #26   31. maj 2010 hey anne, maya fik taget blodprøver idag og skal igen imorgen tidlig nogle af dem skal dyrkes ,og så får vi først svar sidst på ugen :o( hun fik en sprøjte med jern igen idag ,dyrlæ,mener det måske er nyrene åh kan snart ikke tage mere, hold da op de store dine hvalpe flot, maya er jo større end dinlashes hun vejer normalt 5,7kg og hendes hvalpe fra sidste år vejede som 8 uger mellem 1,2kg og 1,4kg da de skulle flytte hjemmefra, ja de tykke det er mine osse he he men hvor er de skønne der kommer nye billeder torsdag af hvalpene, må vi osse se nye billeder af dine små,

• #27   31. maj 2010 Ja skal have oplaede nogen nye af dem, evt i aften smiley
    det er da noget rigtig skidt med hende hvis det er hendes nyre den er galt med.. haaber de kan rense den hvis det er den det er galt med..

Ja Freja er kaempe stor.. det er lidt sjovt for baade Lashes og hendes foraelde er under 4kg normalt og hvalpenes far er ogsaa kun 3-4kg, men hans foraeldre skulel have vaeret en 4.5-5.5kg normalt (ifoelge hanhunde ejeren) og ja saa har freja arvet fra lashes og hendes mor det med at elske mad smiley

• #28   31. maj 2010 ja det sjovt de er så store så, men micki og maya forældre vejer 4kg og 6 kg og micki vejer jo 6,4kg og maya 5,7 hun er meget spinkel efter hendes far hvor micki er kraftig bygget efter sin mor, glæder mig til at se dine små, jeg håber virkelig osse at maya blir rask.

• #29   1. jun 2010 saa har jeg lavet en ny traad om billederne smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=53574

Kommentér på:
R.I.P min lille fighter..

Annonce