{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad - hvalp.
  • #1   27. maj 2010 Skift evt til Royal canin giant hvalp.. Deres stykker er lavet i en form og str. så det er mere nødvendigt for den at tygge...

    Ellers kan du prøve at putte maden ned i noget legetøj til mad, så hun kun får et stykke af gangen...


  • #2   27. maj 2010 Belinda .... Det hjælper ikke med legetøj, hun tygger stadig kun engang imellem. smiley

  • #3   27. maj 2010 Ja det er der så meget delte meninger om... Der er jo nok en grund til at der bliver lavet specielt foder for at hunden bliver nød til at tygge... De kan få maveproblmer, hvis du bare sluger alt deres mad på en gang...

    Så det er helt klart bedst for C K H at finde en løsning... Har du prøvet at ringe til din dyrlæge og få et råd?


  • #4   27. maj 2010
    Hmm... det kan man jo også hurtigt mene er en dårlig vane at vende hunden til? Selvfølgelig hvis det fungerer for dig og det ikke er noget problem, er det selvfølgelig det i skal gøre =)

    Men hvad med at gøre maden lidt mere interessant, som f.eks. at hælde varm vand med kylling bullion over, eller vende den til at spise når maden er der og sætte skålen væk, så snart den mister interessen?

    Jeg havde også et kæmpe problem med Kato på et tidspunkt, hvor han ikke ville spise, men ovenstående har hjulpet helt perfekt =)


  • #5   27. maj 2010 Bland det op med vand og giv hunden det inden det er suget ind i al maden. Derved er hunden nødt til at spise langsommere.

    Joey knaser sjældent sin mad, det har nu ikke været noget problem, men jeg giver ham vand i maden så han ikke brækker det hele op pga. for hurtig indtagelse.


  • #6   27. maj 2010 Natascha - Hn får slet ikke mad i skålen, da hun æder som om hun aldrig har fået mad, og det er ligemeget hvad der er i. smiley

    Belinda - Nej, jeg har ikke ringet til dyrlægen, men hun skal alligevel snart derind, så der vil jeg da lige høre hvad man kan gøre. smiley


  • #7   27. maj 2010 CKH - Hvad for noget mad får hun? Mon ikke der findes noget hvalpefoder hvor pillerne er en del større?

  • #8   27. maj 2010 Nå, det kan jeg se at Belinda allerede havde foreslået.. hm.. Ja de eneste råd jeg har er det med vandet, og så større piller.

Kommentér på:
mad - hvalp.

Annonce