Hund løbet væk - ligeglad ejer. Øh {{forumTopicSubject}}
Ja sådan forløb dagens gode gerning sig
Vi skulle dreje til Venstre i lyskrysset, lige pludselig stopper alle biler. Og dytter.. Så kommer der en hund løbende tværs over krydset ingen ejer i sigte vi holder ind til siden og jeg løber ud og tager hunde. Op en ældre yorkshirre terrier tæve meget venlig, kigger efter ejeren da hun ingen halsbånd har på.. men ingen ejer, vi tænker at den nok kommer lige i nærheden og køre lidt rundt, opgiver dog og så venlig vi er køre vi til dyrlægen og får hende undersøgt for chip, heldigvis er hun da passet med det, for hverken pelspleje eller andet er foretaget på den..
Vi tilbyder at køre op og aflever hunden, trods bare at ringe til politiet som ville koste dem 1500 St få hunde. Tilbage ..
Så så venlige vi er venter vi på ejern tager telefonen, og endelig kommer man igennem til en ældre sur kost! Som siger;
"nå for den da, det var ikke godt, det passer lidt dårligt ind, jeg skal lige til frisøren så ka jeg hente hende bagefter engang, bare bind hende uden for dyrlægen", jeg tænkte bare A HVAD!!?? ,
Vi har lige sparet dig 1500 og redet din hunds liv.. Men skidt med det jo da vi binder hende bare til et anhængertræk på en lastbil er det ok for fruen?? ( ironi)
Jah sorry skulle bare ud med det wird people ..
Eller er det bare mig?
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
500 kr. i bøde for hund uden hundetegn.
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 715
Har desværre været ude for noget af det samme, fandt en hund løbende på vejen med bilerne dyttende omkring den, tog den ind og ringede rundt uden held, kørte til dyrlægen og fik adressen på ejerne, som blot udviste stor ligegyldighed. Nogle mennesker burde bare ikke have dyr...
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 59
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 449
Hund løbet væk - ligeglad ejer. Øh