{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hvalp alene hjemme, sover ikke {{forumTopicSubject}}

Det er nok bare mig der er en pyldret hvalpemor men spørger altså alligevel.
Vi fik sidste torsdag en lille hvalp mere som bliver 10 uger i morgen. Alt går bare rigtig fint med hende, hun er super dejlig og hende og vores voksne tæve hygger sig bare sådan. Men mit spørgsmål går på alene hjemmetræningen. Vi har trænet med hende med at gå ud af døren og så ind igen en del og også lidt længere tid ad gangen. Sådan et par minutter. det er gået fint. Når hun skal være alene er hun sammen med vores anden tæve så hun er ikke helt alene. Igår og i dag har de så være alene i omkring en ½ time med videokamera på. Den store ligger fint og sover men den lille sover ikke. Hun trisser rundt, leger med en bamse eller andet legetøj, prøver at få den store til at lege, gør lidt af bamsen, napper lidt i sengen osv. Hun sover ikke noget af tiden. Jeg ville jo mene at hun burde ligge sig til at sove?
Når vi så kommer hjem ligger hun sig til at sove..
Er bare bange for hvis hun ikke sover at hun så kunne finde på at gø og sådan...
Hvad vil i mene?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp alene hjemme, sover ikke
  • #1   25. maj 2010 jeg sys ikke nødvendigvis de behøver at sove... det skal nok komme... lige nu er hun bare nysgerrig og legesyg. Så længe du ikke oplever hun at ulykkelig... piver og hylder og klynker, så ville jeg ikke bekymre mig det mindste! smiley

• #2   25. maj 2010 Du kan ikke forvente at hun vil ligge sig til at sove her i starten, når I ikke er hjemme. Efterhånden når hun ser at din store tæve tager det roligt at I er gået, skal hun nok falde til ro.

• #3   25. maj 2010 Marie - jeg synes ikke det virker som om hun er ked af det. Nok nærmere bare fjollet.. hun hverken piver eller klynker. Hun gør bare lidt og fjoller rundt. Det har bare altid været min skræk med de hunde vi har haft. Synes det at kunne være alene hjemme er det vigtigste en hund skal lære smiley Kan bare huske at Chilli vores voksne hund sov som en sten når vi kom hjem, derfor undre det mig bare at hende her ikke gør smiley

• #4   25. maj 2010 Lea - tak, nu bliver jeg helt rolig igen. Tænk man kan blive usikker på sig selv når man har gjort det 2 gange før smiley Med succes begge gange..

• #5   25. maj 2010 Hunde er jo ikke ens.

• #6   25. maj 2010 Michelle- min gjorde akkurat det samme, og hun er 9 mdr nu og hun sover så snart vi er ude af døren. Jeg var også meget bekymret til en start og det sys jeg ikke der er noget forkert i. Vi bekymrer jo os bare om vores "børn" smiley

Held og lykke med hende smiley

Kommentér på:
Hvalp alene hjemme, sover ikke

Annonce