592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Anne Sofie L
Anne Sofie L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Ferie hvalpedilemma! Ferie hvalpedilemma!

Jeg er kommet i lidt af et dilemma.
Min kæreste og jeg havde planlagt at få en hvalp her midt i juni, hvor jeg er færdig med min eksamen. Jeg er studerende og ville derfor have sommerferie indtil slutningen af august, hvor jeg bare kunne gå hjemme sammen med hvalpen. Nu er der så sket det, at vi har fået en mulighed for at komme til New York i 6 dage med fly og hotel betalt den sidste uge af juli. Det er en mulighed vi aldrig får igen.
Men men, en hvalp kan vel ikke blive passet en uge, når den er så ung, selvom det er hos en den kender?
Vi overvejde så at vente, men det er jo ikke sikkert, at der lige er en hvalp til os, når vi kommer hjem igen og jeg har ferie. Ingen af os har rigtig mulighed for at tage mere end en uges ferie senere. Den vil kunne komme med på min kærestes arbejde, men jeg synes stadig det er lidt lidt med en uge.
Jeg må jo indrømme, at jeg ikke har haft hund før og har brug for nogle gode råd. Jeg vil bare gerne gøre det der er bedst for hunden.
Glæder mig til at høre fra jer!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.