{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Adfærd i fobindelse med løbetid! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en tæve på næsten 2år. Hun gennemgår for´tiden hendes 3 løbetid. De sidste to perioder har været forholdsvist smerte frit for os begge, men denne gang er hun meget skamfuld.

fx ligger hun sig ud på toilettet og "gemmer" sig. Hun ser meget bedrøvet ud, og når jeg kalder på hende går hun ud og lægger sig i sin kurv.

- MIT SPØRGSMÅL ER OM DER ER NOGEN DER VED OM MAN BURDE TAGE NOGEN SÆRLIGE HENSYN TIL HENDE, ELLER OM MA BARE SKAL LADE DET GÅ I SIG SELV IGEN???

HJÆLP! Det er sku syndt for min lille vovse:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærd i fobindelse med løbetid!
  • #1   23. maj 2010 Jeg ville lade være med at "ynke" om hende, men i stedet for være glad og opmuntre hende når hun har det sådan. Og ellers stort set ignorere det.. Men selvfølgelig tage hensyn til at hun måske ikke er så oplagt til at kæmpe lange gåture og intens træning..

• #2   23. maj 2010 Hun kan have smerter, evt af en begyndende livmoderbetændelse... det ville jeg nok få undersøgt. Min egen Dharma fik livmoderbetændelse i forbindelse med en løbe tid...

Men ellers som betina siger, lad for guds skyld ære at ynke hende... hormonerne farer rundt i kroppen på hend. Pres hende ikke i træningen, men forsøg at gentage enkelte meget kendte øvelser

• #3   9. jul 2010 Tak for de gode råd. Jeg har gjort meget ud af ikke at pyldre om hende, for ikke at bekræfte hende i at der er noget galt, men har ikke tænkt over at hun kunne have smerter, det er heldigvis ikke så slemt nu. løbetiden er overstået, men tror lige vi smutter forbi lægen og får et tjek!!

Kommentér på:
Adfærd i fobindelse med løbetid!

Annonce