{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør i haven:-(
  • #4   20. maj 2010 mine vil osse gerne gø i haven især micki men efter jeg er begyndt at bruge vand sprayen så stopper de med det samme ,jeg behøver ikke engang sprøjte på dem bare de ser flasken så stopper de, og ingen hund tager skade af lidt vand,her har det virket.

• #5   20. maj 2010 kan se i har stor hunde.. jeg ville tage have slangen have den tændt og klar samtidig med ville jeg have en bold eller noget andet godt kan lide, give dem et skud mens nej siges og så de så kigger og holder mund så ros...

• #6   20. maj 2010 uanset metode handler det om konsekvens... det vil sige at når i har besluttet jer for en metode, skal det gøres hver evig eneste gang der kommer et vov, ikke hveranden, men HVER gang, og alle i husholdningen skal gøre det samme.

Jeg gjorde det at de promte røg ind. Det resulterede i mange timer i haven med hundene, mange afbrudte telefonsamtaler o.l. men efter en måned var der også helt stille i haven med mindre der kommer fremmede IND i haven.

• #7   20. maj 2010 det er heller ikke begrundet gøen jeg ikke tolererer. I indbyrdes leg kommer gerne lyde, når fremmede kommer ind uden at blive lukket ind osv.

men den åndsvage gøen af alt og ingenting der ofte høres når man går forbi en tilfældig have

• #9   20. maj 2010 Vi har altid sagt nej når hun gør og efter et par gange taget hende ind og det er hver gang. Hun får kun lov til at gø når der kommer nogle ind af hoveddøren og ind i haven for selvfølgelig skal hun have lov til at "passe på". Hun har altid gøet af naboerne men efter at vi har fået hvalp igen, gør hun meget mere. er der ikke noget mere konkret træning man kan forsøge end bare vand?

• #10   20. maj 2010 jamen vand virker jo fint ved nogle hunde,er det så ikke okay at bruge camilla f ?

• #11   23. maj 2010 Jo bestemt. Men ville nu hellere lære hende ikke at gø ved positiv træning i stedet for at skræmme hende.

• #12   23. maj 2010 jeg syntes vi har prøvet alt uden det hjalp derfor vandet som åbenbart virker her

Kommentér på:
Gør i haven:-(

Annonce